محسن یگانه در گفتگو با موسیقی ایرانیان: خیالم راحت است که در «حباب» آنچه را که در توان داشته‌ام به کار بسته‌ام

موسیقی ایرانیان – رکسانا عبداللهی: سر انجام پس از کش و قوسهای فراوان، آلبوم «حباب» تازه‌ترین اثر محسن یگانه خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران مجوزهای لازم برای انتشار در بازار موسیقی کشور را دریافت کرد و به زودی روانه بازار خواهد شد.

یگانه با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان دربارهٔ آلبوم حباب می‌گوید این اثر طبق گفته شرکت پخش کننده در تاریخ ۳۰ مهرماه منتشر خواهد شد، و این خواننده تمام تلاشش را به کار بسته و امیدوار است که نتیجهٔ خوبی بگیرد.

پس از چندمین ماه انتظار برای طرفداران محسن یگانه، گویا قرار است ماه آینده، آبان ماه شگفت‌انگیزی برای این هواداران باشد؛ آلبوم «حباب» در حالی در آخرین روزهای مهر منتشر خواهد شد که محسن یگانه برای سه روز متوالی ۴، ۵ و ۶ آبانماه، ۴ قطعه از این آلبوم را در ۶ سانس برروی صحنه اجرا خواهد کرد.

این خواننده مطرح موسیقی پاپ با اشاره به اینکه که مدتهاست در تهران بر روی صحنه نرفته است، در این زمینه اظهار داشت: «تمام تمرکز حواسم معطوف پخش آلبوم جدیدم است و به امید خدا پس از انتشار آلبوم، در کنسرت تهران تمام انرژی خود را برای اجرای بهتر به کار خواهم گرفت تا هواداران شب خوبی را سپری کنند.»

محسن یگانه دربارهٔ پیش‌بینی‌اش از استقبال مخاطبین از آلبوم «حباب» و اینکه احتمال می‌دهد کدام قطعه بین هوادارانش محبوب‌ترباشد، به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «خیالم راحت است که آنچه را که در توان داشته‌ام به کار بسته‌ام و امیدوار هستم که نتیجهٔ زحماتم را ببینم. به نظرم در این آلبوم قطعهٔ بد نداریم؛ و اگر قرار باشد قطعه‌ای مثل «سکوت» همه‌گیر شود فکر می‌کنم قطعات «باور ‌کنم» یا «دوستت دارم» دچار این اتفاق خواهند شد.»

یگانه بیشتر دغدغه‌‌اش را راضی نگه داشتن مخاطبین همیشگی‌‌اش می‌داند و اینکار به نظر این خواننده امری دشوار است.

لازم به ذکر است، در آلبوم حباب که توسط شرکت «آوای هنر» منتشر خواهد شد، محسن یگانه، گروه پازل، مهران عباسی، شهاب اکبری و علی ثابت به عنوان تنظیم کننده حضور دارند و میکس و مسترینگ اکثر قطعات بر عهده مهران عباسی بوده که کار سرایش ترانه‌ها و ساخت موسیقی آلبوم را هم محسن یگانه انجام داده است.

در ادامه می‌توانید دموی آلبوم «حباب» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین یشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

  • دانلود دموی آلبوم «حباب»

دموی آلبوم «حباب» را آنلاین بشنوید:

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.