محصور شدن یک کودک در خورشید گرفتگی!+عکس

محصور شدن یک کودک در خورشید گرفتگی!+عکس

یک عکاس آمریکایی پس از سفرهای طولانی برای کشف یک مکان مناسب موفق به ثبت یک تصویر خارق‌العاده و بیادماندنی از خورشیدگرفتگی ناقص ۲۰ مه(اول خرداد) شده است.

به نقل از ایسنا: کالین پینسکی ۲۷ ساله از خانه خود در کلورادو یکک مسفت حدود ۶۰۰ کیلومتری را به نیومکزیکو برای ثبت این حلقه زیبای درخشان در اطراف یک انسان طی کرده بود.وی این تصویر را از فاصله ۲.۵ کیلومتری از پسربچه‌ای گرفته شده که بر روی یک بلندی در برابر خورشید ایستاده است.پینسکی برای خلق این تصویر از یک لنز سوپر تله بر روی یک کنون ۷D به همراه یک آینه داغ برای حفظ حسگر دوربین و فیلترهای کاهنده نور استفاده کرد.این تصویر در شهر آلبوکرکی نیومکزیکو گرفته شده است. خورشید و ماه در پدیده نادر روز ۲۰ مه، در یک کسوف ناقص با هم در آسمان بخشهایی از آسیا و آمریکای شمالی همتراز شدند که در آن برای مدت کوتاهی خورشید تبدیل به یک حلقه آتش شد.یک مجموعه خاص از دینامیک مداری منجر به ایجاد این رویداد نادر و جالب می‌شود. در این زمان مدار ماه در دورترین جایگاه خود از زمین و نزدیکترین مکان به خورشید قرار می گیرد که به ماه اجازه می‌دهد در زمان همترازی، بیش از ۹۰ درصد از چهره خورشید را از منظر زمین بپوشاند.

tags

,;ax, تصاویری از خورشید, خبر جدید از علمی, خبر علمی, خبر علمی جدید, خورشید گرفتگی, خورشیدگرفتگی, خورشیدگرفتگی اول خرداد, زمان خورشید گرفتگی, عجایب عکاسی, عکاس آمریکایی, عکاسی, عکس خورشید گرفتگی, عکس کودک در خورشید گرفتگی, عکس محصور شدن یک کودک در خورشید گرفتگی, عکسهای خورشید گرفتی یک خرداد, محصور شدن یک کودک در خورشید گرفتگی

تاریخ ۱۵ تیر      

تعداد بازدید ۱۷      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار علمی

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.