محصولات جدید رنو در راه ایران است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو خبر داد:

طرح های پیشنهادی رنو در طراحی فیس لیفت تندر ۹۰ توسط ایران خودرو بررسی شده و پس از بررسی و تاییددیدگاه‌های ایران خودرو توسط رنو،این خودرو تا نیمه اول سال آینده به مرحله تولید خواهد رسید

خبراقتصادی: به گزارش ایکوپرس، حمیدرضا تقوی نژاد، معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو ضمن بیان این مطلب به سایر پروژه های مشترک ایران خودرو با شرکت رنو اشاره کرد و گفت: خودروی تندر۹۰ اتوماتیک که محصول انحصاری ایران خودرو محسوب می شود، سال قبل به تولید انبوه رسید.

وی ادامه داد: تعدادی از این محصول که طبق توافق با شرکت رنو قطعات منفصله آن در اختیار قرار گرفته بود تولید شد و عرضه به بازار و ادامه تولید محصول نیز منوط به قیمت گذاری منطقی توسط دستگاه‌های ذی‌صلاح است.

 تقوی نژاد طراحی و تولید وانتU90  را از دیگر دستاوردهای همکاری با شرکت رنو دانست و اظهار داشت: تولید آزمایشی این محصول انجام شده و با برنامه ریزی صورت گرفته تولید انبوه آن به زودی آغاز خواهد شد.

 وی افزود: انتظار می رود استقبال از این محصول که منطبق با استانداردهای روز جهانی است، بالا باشد و این خودرو بتواند با ویژگی های به روز، خاص و مدرن خود پاسخ‌گوی نیاز بازار در بخش خودروهای کار باشد.  

تقوی نژاد از توافق با شرکت رنو برای تولید محصول جدید کلیو در ایران خودرو خبر داد و گفت: این محصول جدید در دو نوع کلیو ۳ و کلیو ۴ در ایران خودرو تولید خواهد شد که تیپ ۴ آن دارای طراحی جدیدتری نسبت به نوع ۳ است.

 وی ادامه داد: با اضافه شدن این خودرو،‌ سبد محصولات ایران خودرو تکمیل‌تر شده و سلایق مختلف مشتریان بیش از پیش تامین خواهد شد.

تقوی نژاد در ادامه از شرکت رنو به عنوان شریک استراتژیک ایران خودرو یاد کرد و گفت: شرکت رنو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و مطرح خودروسازی جهان، در ایران سرمایه گذاری های کلانی انجام داده و در حوزه های مختلف مالی، توسعه محصول، کیفیت و تولید با شرکت ما همکار می کند.

 تقوی نژاد به توسعه همکاری ها با رنو اشاره کرد و افزود:‌ با توجه به بهره مندی از دانش فنی رنو در زمینه سیستم های کیفی، خدمات پس از فروش، ارتقای دانش فنی پرسنل و… شرکت ایران خودرو مصمم به گسترش روابط و همکاری با طرف فرانسوی است.

 تقوی نژاد تاکید کرد: با استقرار دولت جدید و بهبود فضای کسب و کار بین المللی امیدواریم همکاری با شرکت رنو ادامه یافته و در جهت ارتقای دانش فنی خودروسازی ایران گسترش یابد. تقوی نژاد در ادامه به مذاکرات صورت گرفته با خودروسازان برتر آسیایی اشاره کرد و گفت: با ایجاد محدودیت های بین المللی، برقراری ارتباط با شرکت های برتر آسیایی کره،‌ چین، ژاپن و هند نیز در دستور کار قرار دارد.

 وی عنوان کرد: ایران خودرو با خودروسازان توانمندی که دارای دانش فنی طراحی پلاتفرم و قوای محرکه می باشند همکاری خواهد کرد. وی اظهار امیدواری کرد، در آینده ای نزدیک و باکسب دانش فنی از این کشورها بتوانیم سبد محصولات ایران خودرو را افزایش دهیم.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.