محصولات جدید هوآوی و بلک بری +عکس

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: در حالی که کاربران سرگرم جشن سال میلادی جدید هستند، دو کمپانی هوآوی و بلک بری با معرفی دو محصول متفاوت به استقبال سال میلادی جدید می روند. 

به گزارش مهر در حالی که شمارش معکوس برای فرا رسیدن سال میلادی جدید آغاز شده، کمپانی هایی مانند هوآوی و بلک بری همچنان به معرفی محصولات جدید خود می پردازند تا بتوانند نگاه مخاطبان را بیش از پیش برای خرید هدیه سال نو به سمت محصولات خود جلب کنند. از محصولات جدید می توان به BlackBerry Rio Z20 و Huawei Ascend GX1 اشاره کرد.

* BlackBerry Rio Z20

کمپانی بلک بری معمولا به داشتن محصولاتی با صفحه کلید و کیبرد شناخته می شود اما در این محصول خبری از صفحه کیبرد و کلید نیست.

از قابلیت های این محصول جدید بلک بری می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی، رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل، پردازنده دو هسته ای و با سرعت پردازنده ۱٫۵Ghz و  ۲ گیگا بایت حافظه و ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسل و باطری ۲۸۰۰mAh اشاره کرد. این تلفن هوشمند با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار از فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی به فروش خواهد رسید.

خداحافظی هوآوی و بلک بری با سال 2014/ معرفی دو محصول جدید


* اسمارت فون هوشمند Huawei Ascend GX1

از قابلیت های این محصول جدید هواوی می توان به اندروید کیت کت  ۴٫۴٫۲ ، صفحه نمایش ۶ اینچی، رزولوشن  ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل، اسنپدارگون S410، پردازنده ای با سرعت ۱٫۴Ghz، حافظه۱ گیگا بایت اشاره کرد.

خداحافظی هوآوی و بلک بری با سال 2014/ معرفی دو محصول جدید

از دیگر ویژگی های این محصول می توان پردازنده ۶۴ بیتی، دو سیم کارته بودن، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو ۲ مگاپیکسل یا باتری ۳۵۰۰mAh را برشمرد.

خداحافظی هوآوی و بلک بری با سال 2014/ معرفی دو محصول جدید


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. چنده ؟:

    مفت نمی ارزه …
    دکان وا کردن !

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.