محصولات سال آینده اپل؛ آیفون با صفحه نمایش +۵، آیپد “۱۲.۹ و iWatch منعطف OLED ال جی

ممتازنیوز:

محصولات سال آینده اپل؛ آیفون با صفحه نمایش +5، آیپد 12.9 و iWatch منعطف OLED ال جی

بعد از معرفی آیفون ۵ اس از سوی اپل، بسیاری از علاقمندان منتظر معرفی آیپد ۵ و آیپدمینی ۲ از سوی این کمپانی هستند. اما این شرکت برای سال آینده خود چه برنامه هایی دارد و چه محصولاتی را روانه بازار خواهد کرد؟ رسانه های کره ای ادعا کرده اند که پاسخ این سئوال را می دانند. آنها این اطلاعات را از طریق منابع خود بدست آورده اند.

براساس اطلاعات بدست آمده، کمپانی اپل در حال کار برروی یک آیفون با صفحه نمایش بزرگتر، یک آیپد بزرگتر و یک ساعت هوشمند هستند. صفحه نمایش آیفون جدید بیش از ۵ اینچ خواهد بود (حداقل ۵ اینچ). قبلا خبرهایی از سوی وال استریت ژورنال منتشر شده بود که تایید کننده این موضوع است.

آیپد بزرگتر نیز دقیقا دارای سایز ۱۲.۹ اینچ خواهد بود. در واقع هدف اپل از عرضه این مدل آیپد، رقابت آنها با تبلت های ویندوز ۸ هیبریدی اعلام شده است. در نهایت نوبت به iWatch با صفحه نمایش OLED می رسد که صفحه نمایش آن توسط ال جی تولید می شود. صفحه نمایش آن ۱.۵ اینچی می باشد که نمونه اولیه آن با صفحه نمایش قابل انعطاف تست شده است.

اینطور که به نظر می رسد در سال آینده میلادی می بایست منتظر محصولاتی جدید و متنوع از سوی اپل باشیم، محصولاتی که دارای بیشتریت تغییرات در بین محصولات اپل از سال ۲۰۰۷ میلادی بوده اند.

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.