محصولات نیسان در پاریس ۲۰۱۲

اختصاصی پاریس: اولین خودروی نیسان مدل جدید نیسمو جوک است که از اوایل سال ۲۰۲۴ ابتدا در اروپا و سپس در ژاپن و آمریکا عرضه می شود. تغییراتی که نیسمو بر روی این مدل انجام داده شامل سپر جدید جلو با ورودی هوای بزرگتر و LEDهای مخصوص روز، رینگ های ۱۹ اینچ، قاب های قرمز رنگ برای آینه های جانبی، تریم جدید برای روکش چرمی فرمان و اهرم دنده و صندلی ها و در نهایت افزایش ۱۰ اسب بخاری قدرت پیشرانه ۱٫۶ لیتری این کراس اور است که ۲۱۵ اسب بخار به همراه ۲۵۰ نیوتن متر را به همه چرخ های خودرو منتقل می کند.

Nissan Juke Nismo

دومین محصول نیسان، شاسی بلند مفهومی TeRRA بود که هرچند راهی بازار نمی شود اما برخی ویژگی های آن به حتم در محصولات آتی نیسان بکار گرفته خواهند شد؛ به عنوان مثال می توان به طراحی جدید صندلی های آن اشاره نمود که به اعتقاد طراحان بیشترین فضای دید را (در بین محصولات نیسان) برای سرنشینان این خودرو فراهم آورده است.

Nissan TeRRA

سومین خودروی نیسان، تاکسی های ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر نیسان است که چندی پیش به صورت رسمی به عنوان ناوگان تاکسیرانی جدید نیویورک برگزیده شد. قابلیت حمل ویلچر، سقف پانورا، نمایشگر برای سرنشینان، صندلی شش حالته برای راننده و خروجی برق برای کابین جلو و عقب از مهم ترین ویژگی های این ون خواهند بود.

Nissan Taxi of Tomorrow

آخرین محصول نیسان فیس لیفت جدید ۳۷۰Z است که به عنوان مدل ۲۰۲۴ راهی بازار می شود. نیسان همچنین برای بازار اروپا دو رنگ جدید Midnight Blue و Magma Red را نیز مهیا کرده است. پیشرانه ۳٫۷ لیتری V6 این خودرو که ۳۲۴ اسب بخار قدرت دارد، ۳۷۰Z را ۵٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت خواهد رساند. قیمت پایه ای این خودرو اگرچه قطعی نشده اما به احتمال فراوان از حدود ۴۸,۰۰۰ دلار برای بازار انگلستان آغاز خواهد شد.

۲۰۲۴ Nissan 370Z

نیسان الکتریکی تیونینگ فیس لیفت نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲ نیسمو ون کانسپت کراس اور کوپه

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.