محصولات گلخانه‌ای با کیفیت بالا اما مضر در سلامتی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

وزارت جهاد کشاورزی با ارائه سامانه اطلاعاتی در سطح کشور می‌تواند فارغ‌التحصیلان را به این حرفه سوق دهد تا محصولات گلخانه‌ای را توسعه دهند.

رحمت‌الله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ کیفیت محصولات گلخانه‌ای گفت: محصولات گلخانه‌ای به سبب تأثیراتی که بر سلامتی اشخاص دارد باید نظارت کامل روی آن باشد.

وی ادامه داد: این محصولات به سبب استفاده از سموم رشد مشکلاتی را ایجاد می‌کنند که وزارت بهداشت و درمان باید نظارت تازه بر روند گلخانه‌ها داشته باشد.

وی در خصوص اشتغالزایی در بخش تولید محصولات گلخانه‌ای گفت:تولید محصولات گلخانه‌ای در ایجاد اشتغالزایی به ویژه برای فارغ‌التحصیلان کشاورزی بسیار تأثیر دارد.

وی دربارهٔ درآمد اقتصادی این محصولات گفت: درآمد کشت گلخانه‌ای بسیار خوب و راضی‌کننده است و می‌تواند پاسخگو هزینه‌های تمام شده تولیدکنندگان باشد.

وی ادامه داد: با افزایش میزان محصولات گلخانه‌ای می‌توانیم هم پاسخگو نیاز داخلی باشیم و هم صادرات را توسعه دهیم.

این کارشناس دربارهٔ توسعه محصولات گلخانه‌ اشاره کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید بانک اطلاعاتی را برای مصرف‌کنندگان تعریف کند و بعد با کمک این سامانه با توجه به نیاز کشورمان فارغ‌التحصیلان را به این سمت هدایت کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.