محفل”مهر و ماه” در تئاتر شهر برپا شد

داوود فتحعلی بیگی مدیراجرایی این برنامه دراین باره به خبرنگار مهر گفت: این برنامه با نام”مهر و ماه” به پیشنهاد کانون نمایش های آئینی سنتی و همت اداره کل هنرهای نمایشی ویژه آئین ها و سنن ماه مبارک رمضان در محوطه تئاترشهر برپا شده است.

وی افزود: این محفل از جمعه ۱۳ مرداد ماه به مدت ۱۰ شب اجرا می شود. برنامه های این محفل شامل مولودی خوانی، ترنا خوانی و نقالی است که در شبهای قدر تعزیه خوانی و زمینه خوانی نیز اجرا می شود. مرشد ترابی نقالی، علی فتحعلی مولودی خوانی و ترنا بازهای قدیمی شهرری اجرای این برنامه ها را بر عهده دارند.

محفل “مهر و ماه” از ۱۳ تا ۲۱ مردادماه همزمان با۱۴تا ۲۲ ماه مبارک رمضان، ساعت ۲۱ تا ۲۳ در محوطه باز مجموعه تئاترشهر میزبان علاقمندان است. 

شورای حمایت از آثار نمایشی حمایت از ۴ نمایش را تصویب کرد

شورای حمایت از آثار نمایشی در جلسه ۱۱ مردادماه حمایت از ۴ نمایش را در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سومین جلسه شورای حمایت روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه تشکیل شد. در این جلسه مقرر شد از آثار نمایشی به شرح زیر حمایت شود:

نمایش “نظمیه زنان”نوشته و کارگردانی اصغر خلیلی، نمایش “درخشش در ساعت مقرر” نوشته و کارگردانی حمید رضا نعیمی، نمایش “همسایه ات را دوست بدار” نوشته زهرا گیلوایی رفیعی و کارگردانی رضا حامدی خواه، نمایش “سیمرغ”نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی کیومرث مرادی.

چهارمین جلسه شورای حمایت از آثار نمایشی دوشنبه ۱۶ مردادماه برگزار می شود.

 
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.