محفل انس اعضای تیم های اضطراری دوران دفاع مقدس امروز برگزار می شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

بیست و هشتمین محفل انس تیم های اضطراری دوران دفاع مقدس امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد.

دکتر سید محسن نظام الدین رئیس بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگارعلمی باشگاه خبرنگاران گفت: محفل انس اعضای تیم های اضطراری هر ساله در اوایل ماه مبارک رمضان به منظور قدردانی از زحمات و ایثارگری های خدمتگزاران سلامت در دوران دفاع مقدس که حماسه های بی نظیری را در این دوران خلق کردند برگزار می گردد که این محفل با استقبال این عزیزان در هر سال روبرو می گردد.

وی افزود: در این محفل انس معاونین وزارت بهداشت ، روسای سازمان های هلال احمر ، بهزیستی ، سازمان انتقال خون و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز شرکت کردند.

دکتر نظام الدین تصریح کرد: با توجه به روند برگزاری مستمر این مراسم هر ساله شاهد بوجود آمدن فضای انس و الفت و مبادله تجربیات و بین نیروهای ایثارگر و خدمتگزار بیمارستان های صحرایی و مراکز درمانی دوران دفاع مقدس و نیروهای جدید بسیج جامعه پزشکی هستیم که بسیار مفید و سازنده بوده است.

وی یادآور شده: متولی این محفل انس بهداری سپاه بوده است که از سال ۷۹ به بعد توسط بسیج جامعه پزشکی و همکاری بهداری سپاه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی تاکنون خدمات بسیار زیادی را در حوزه های پزشکی و فرهنگی در مناطق محروم و صعب العبور کشور انجام داده است و این خدمات روز به روز فراگیرتر و با کیفیت تر ارائه می شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.