محفل انس تیم‌های اضطراری و امداد و درمان دفاع مقدس برگزار شد

فروردین ۱۴۰۳

بیست و هشتمین محفل انس اعضای تیم‌های اضطراری و امداد و درمان دوران دفاع مقدس با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و پزشکان و پیراپزشکان بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ بیست و هشتیمن محفل انس اعضای تیم‌های اضطراری و امداد و درمان دوران دفاع مقدس با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی، پزشکان و پیراپزشکان بسیج جامعه پزشکی به همراه خانواده های آنها در مسجد الزهرا دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
 
در این مراسم محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت، علیرضا مرندی و علیرضا زاکانی نمایندگان مجلس، پدر شهید احمدی روشن، محمدباقر لاریجانی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.

در این مراسم، آیت الله محمدحسین قرنی استاد فلسفه حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: بسیج مدرسه عشق است و هشت سال دفاع مقدس و انقلاب و رابطه امام و امت براساس عشق بوده و یک رابطه تصنعی نیست.

وی افزود: مدیریتی که در عرصه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تحت تاثیر محبت قرار بگیرد و صبغه الهی داشته باشد، موفق است.

 آیت الله قرنی در صحبت‌های خود از اهمیت عدالت در فقه اسلامی سخن گفت.

لازم به ذکر است که در این مراسم معاونین وزارت بهداشت و مسئولان جمعیت هلال احمر، سازمان انتقال خون، سازمان بهزیستی کشور، سازمان های نظام پرستاری و پزشکی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور و بیمارستانهای این دانشگاه ها در تهران حضور داشتند.

گفتنی است؛ در این مراسم قرار بود آیت الله سید احمد خاتمی و همچنین فرماندهان سپاه پاسداران و رئیس و جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار نقدی و سردار فضلی حضور داشته باشند که به سبب برنامه های دیگر این امر میسر نشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.