محل دفن «رابین‌ هود» جاذبه‌ی گردشگری جدید انگلیس !

باغی زیبا در انگلیس که از آن به عنوان محل دفن «رابین‌ هود» نامبرده می‌شود، جاذبه‌ی جدید گردشگری انگلیس لقب می‌گیرد.
پس از آنکه برخلاف پیش‌بینی‌ها برگزاری مسابقات المپیک در شهر لندن، تاثیر چشمگیری بر صنعت گردشگری این کشور نداشت، مقامات صنعت گردشگری انگلیس قصد دارند در راستای جذب بیشتر گردشگران محل دفن «رابین‌ هود» را به جاذبه‌ی جدید گردشگری انگلیس تبدیل کنند.
به گزارش دیلی‌میل، باغی زیبا در انگلیس که از آن به عنوان محل دفن رابین‌هود نامبرده می‌شود، در غرب منطقه «یورک شایر» قرار دارد و شامل یک صومعه، چندین قصر، محل اسب‌سواری، اصطبل و یک دریاچه‌ی زیبا با قدمتی ۴۰۰ ساله است.
بر اساس باور برخی، رابین‌هود در صومعه‌ی این باغ دفن شده، این در حالیست که همچنان در بین محققان درباره‌ی اینکه رابین‌هود وجود خارجی داشته و یا تنها یک شخصیت داستانی و افسانه‌ای است، اختلاف نظر وجود دارد.
محل دفن رابین‌هود در شرایطی به جاذبه جدید گردشگری انگلیس تبدیل می‌شود که دولت این کشور قصد دارد در قالب برنامه‌ای ‌١٠ ساله، درآمدهای انگلیس از محل صنعت گردشگری را به ‌١٨٨ میلیارد پوند در سال ‌٢٠٢٠ برساند و این کشور را به قطب نخست گردشگری اروپا تبدیل کند.
در قالب این برنامه ‌١٠ ساله که رشد ‌۶٠ درصدی درآمدهای انگلیس از محل صنعت گردشگری را در پی خواهد داشت، تعداد شاغلان در صنعت گردشگری انگلیس نیز به رقم سه میلیون نفر می‌رسد.
۴۷۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.