محمدخانی:تمرینات علی آقاسخت بود/جمشیدی:بازی با مالدینی افتخارآمیز بود/پیروانی:قهربودم بازی نکردم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – بازیکنان پرسپولیس قدیم بعد از بازی با میلان از اینکه در این بازی حضور داشتند ابراز شادمانی کردند.

به گزارش ممتاز ؛ تقریبا غیر از افشین پیروانی دیگر پرسپولیسی ها از اینکه با میلان بازی کردند و این بازی انجام شد ، راضی بودند.افشین پیروانی گفت با مدیران پرسپولیس قهر بوده برای همین برای تیم پیشکسوتان بازینکرده است. ستاره سابق خط دفاعی سرخ ها که در ورزشگاه حاضر بود دربارهٔ بازی با میلان و غیبتش گفت:« من آدم رکی هستم و نمی توانم دو رو باشم. من با این آقایان دلم صاف نبود و وقتی با کسی مشکل دارم ، نمی توانم خودم را طور دیگری نشان بدهم. برای هواداران خوشحالم که یک بازی خوب را دیدند و از اینکه بچه ها بعد از مدت ها دور هم جمع شدند خوشحالم اما من پای اعتقادات خودم ایستادم.»

پژمان جمشیدی ستاره تلویزیونی پرسپولیسی ها هم که بعد از هنرپیشه شدن به فوتبال برگشته بود گفت:« خوشحالم در جشن خداحافظی یکی از بهترین دوستانم حاضر بودم. همه ما به عشق او پا به توپ شدیم و هواداران هم از این بازی لذت بردند.»

او دربارهٔ تقابل با مالدینی در یک گوشه از میدان هم گفت:« این برایم یک افتخار بود که با مالدینی و روبروی او بازی کردم. »

ناصر محمدخانی غزال تیزپای دهه ۶۰ فوتبال ایران که این بار هم در این سن و سال یک پاس گل داد دربارهٔ بازی گفت:«آنها واقعا آماده بودند. ما هم باید تمرین کنیم. میلانی ها هم بازیکنان بزرگی بودند و هم مشخص بود مدام با هم بازی می کنند و این را می شد در توان تنفسی و بازی شان به رغم تعداد کم شان دید. »

او دربارهٔ خداحافظی مهدی مهدوی کیا هم گفت:« مهدی هم در میان سنگ تمام بچه ها خداحافظی کرد. فکر می کنم او شب خوبی را پشت سر گذاشت و دیگر از کسی دلخوری ندارد. بازی وداع او با فوتبال تا همیشه در یادها می ماند.»

او در پایان به تمرینات پروین اشاره کرد و با خنده گفت:«علی آقا حسابی سخت تمرین مان داد ه بود و فشار آمده بود به بچه ها ولی باز هم تلاش کردیم خوب بازی کنیم. فکر کنم هواداران از این بازی لذت بردند و از این بابت خوشحالم. از اینکه یکبار دیگر مجالی شد در آزادی بدوم و برای پرسپولیس و پیش چشم هواداران بازی کنم.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.