محمدرضا داورزنی: انتظاری غیر از برد نداشتیم/منتظر بازی با ژاپن در تهران هستیم

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: ملی پوشان کشورمان توانستند با ارائه یک بازی منطقی و قابل قبول بر یکی از قدرت های قاره آفریقا غلبه کنند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما به توانایی ها و قدرت اعضای تیم ملی ایران واقف هستیم با توجه به این موضوع از آنها غیر از برد نتیجه دیگری را انتظار نداشتیم شرایط کنونی تیم ملی والیبال ایران با گذشته تفاوت های بسیار زیادی کرده است و بازیکنان با آمادگی بالاتری به مصاف حریف رفتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال مصر تاکنون در چندین برهه زمانی (ایتالیا،مصر) مقابل ایران بازی کرده است با توجه به حضور آنها در چندین دوره مسابقات لیگ جهانی نمی توان گفت که حریف ضعیفی برای تیم ایران بود بلکه ملی پوشان کشورمان با قدرت و توان فنی خود حریف را شکست دادند ما از آنها توقع ارائه یک بازی منطقی را داشتیم که خوشبختانه میسر شد.

رئیس فدراسیون والیبال ضمن اشاره به عدم ارائه صد درصد توانمندی ملی پوشان در بازی شب گذشته مقابل مصر، تاکید کرد: بازیکنان ایران در نخستین دیدار خود مقابل حریفانشان فقط ۶۰ الی ۷۰ درصد توانایی خود را به نمایش گذاشتند، توان آنها بسیار بالاست و در بازی فردا این ادعا اثبات خواهد شد ما منتظر بازی با ژاپن در تهران هستیم.

داور زنی گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران به تجربه قابل قبولی و حرفه ای در طول سالهای اخیر دست پیدا کرده اند، آنها می دانند که نباید دچار غرور شده و فرصت صعود به لیگ جهانی را از دست دهند و باید آنچه که در توان دارند را در بازی فردا به نمایش بگذارند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.