محمدرضا فروتن در مراسم کتایون ریاحی و پسرش/عکس

گردآوری توسط گروه سینما ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در جمعه, ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ در سینما
محمدرضا فروتن در مراسم کتایون ریاحی و پسرش/عکس

کتایون ریاحی و جمعی از هنرمندان در مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «پژواک سکوت» با صدای پوریا رحیمیان پسر ریاحی حاضر شدند.

 

در مراسم رونمایی از آلبوم که به همت مرکز موسیقی بتهوون و بنیاد نیکوکاری کمک برگزار شد، پوریا رحیمیان آهنگساز آلبوم «پژواک سکوت» از حضار تشکر کرد و آلبوم موسیقی خود را به آنها هدیه داد. رحیمیان فرزند کتایون ریاحی متولد ۱۳۶۲ است. او از ۱۱ سالگی آموزش موسیقی و نوازندگی گیتار را شروع کرد و به پیشنهاد استاد چکنواریان و کمک های مادرش برای تحصیل عازم کشور ارمنستان شد و دوره های آهنگسازی و رهبری ارکستر را در کنسرواتوار کمیتاس در ایروان ارمنستان و دانشگاه برونل در لندن گذرانده و همچنین دوره آهنگسازی فیلم را در دانشگاه کینگستون لندن سپری کرده است.

او همچنین به مدت ۴ سال در کالج آکسبریج و مدرسه ویژه چانتری در لندن موسیقی تدریس می کرد و هم اکنون در دانشگاه تهران در پردیس بین المللی کیش به آموزش موسیقی و آهنگسازی مشغول است.

b2ap3_thumbnail_14-10-24-10371DSC_4635.JPG

 

رحیمیان در جشنواره موسیقی فجر در سال ۹۱ با قطعه پژواک سکوت موفق به دریافت لوح افتخار و تقدیر شد.

آلبوم «پژواک سکوت» از ۸ قطعه به نام های ندای درون (۲ قطعه)، در جستجوی نور، پاسخی در ژرفا (۳ قطعه)، فرزندان مهر، پژواک سکوت تشکیل شده است.

در این آلبوم بیش از ۲۰ نوازنده پوریا رحیمیان را همراهی کرده اند و احمد غلامی طراحی بخش گرافیک و پیام ایرائی عکاسی آلبوم را برعهده داشته است.

آلبوم«پژواک سکوت» توسط بنیاد نیکوکاری کمک (کیش مهر کتایون) و مرکز موسیقی بتهوون عرضه شده است و عواید حاصل از فروش آلبوم برای کمک به کودکان و نیازمندان در اختیار بنیاد نیکوکاری کمک قرار می گیرد.


تی وی – سینما
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.