محمدعلی نجفی: الان بهترم و کاملا روغن‌ کاری شدم!/نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات هنوز مشخض نیست/ واکنش به نامزدی هاشمی

۱۲ام بهمن ،

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز مشخص نشده که اصلاح طلبان می خواهند با یک کاندیدای حداکثری وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری شوند یا به شکل دیگر گفت: چون هنوز مسئله اول مشخص نشده است نمی توان وارد مصادیق شد.
محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم تشییع دکتر حبیبی در پاسخ به سئوالی در مورد کاندیداتوری اش حضور اصلاح طلبان را منوط به یک تصمیم جمعی دانست و گفت: چون هنوز تصمیم نگرفته اند بنابراین نمی شود شفاف صحبت کرد. هر کسی که کاندیدای اصلاح طلبان باشد حمایت می کنیم. هم اکنون همه کسانی که اسمشان مطرح می گردد در حد گمانه زنی است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید کاندیدای حداکثری یعنی چه ؟ گفت: یعنی کاندیدایی کاملا اصلاح طلب که قدرت دفاع از مواضع اصلاح طلبانه و تبیین این مواضع را داشته باشد که در راس آنها آقای خاتمی است.
نجفی ادامه داد: آقای هاشمی رفسنجانی هم اگر کاندیدا شوند فکر می کنم اصلاح طلبان از ایشان حمایت کنند.
این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سئوالی که نظر وی را در مورد کاندیداتوری عارف و کواکبیان جویا شده بود گفت: من در مورد اشخاص نظر نمی دهم ، اصلاح طلبانی که در مظان کانیداتوری می باشند بسیارند.
وزیر آموزش و پرورش دولت خاتمی در پاسخ به سئوالی که از او دربارهٔ چگونگی فضا برای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پرسیده بود تاکید کرد: باید شرایط حضور همه جریانهای سیاسی آماده شود . در حال حاضر من فضا را برای حضور اصلاح طلبان مناسب نمی بینم حتی در مواردی فضا بسته تر دیده می گردد مثل دستگیری ۱۵ نفر روزنامه نگار.
نجفی که چندی پیش به سبب ناراحتی قلبی مدتی در بیمارستان بود در پاسخ به خبرنگاری که پرسید حال شما برای کاندیداتوری خوب شده است با خنده پاسخ داد: بله، حالم خوب است.
ایسنا هم نوشت: نجفی در مورد وضعیت جسمانی خود پس از مرخص شدن از بیمارستان گفت: الان بهترم و کاملا روغن‌ کاری شدم!
/۲۷۲۱۲
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.