محمدعلی نجفی سکته کرد

خبری که در صفحه فیس بوک معصومه ابتکار منتشر شد

ابتکار خبر داد: محمدعلی نجفی سکته کرد

عضو شورای شهر تهران از سکته قلبی محمدعلی نجفی کاندیدای احتمالی اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری دوره یازدهم خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، "معصومه ابتکار" عضو شورای شهر تهران در صفحه فیس بوکش نوشته است: آقای دکتر محمدعلی نجفی وزیر محبوب آموزش و پرورش و معاون آقای خاتمی امروز دچار عارضه قلبی شده و تحت مراقبت ویژه بستری شدند. دکتر در شورای شهر سنگ صبور و پناه بی پناهان زیادی بوده….برای سلامتی او دعا کنیم.

خطر رفع شد

بر پایه این گزارش، ابتکار همچنین در گفتگو با تسنیم درباره خبری که در صفحه شخصی فیس‌بوکش منتقل کرده، با بیان اینکه محمد علی نجفی صبح امروز دچار سکته قلبی شد، افزود: بلافاصله ایشان به بیمارستان شهید رجایی منتقل و تحت نظر قرار گرفت.

وی افزود: بعد از انتقال محمد علی نجفی به بیمارستان، وی تحت آنژیوگرافی قرار گرفت و هم اکنون در سی سی یو بیمارستان شهید رجایی بستری است.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: هم اکنون حال محمد علی نجفی بهتر شده و خطر رفع شده است.

سکته در دماوند

خبرگزاری فارس هم گزارش داد: محمدعلی نجفی عضو شورای شهر تهران امروز در دماوند دچار ایست قلبی شد و برای مداوا به تهران انتقال یافت. وی امروز در دو نوبت دچار ایست قلبی شد سپس برای مداوا به بیمارستان شهیدرجایی تهران منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

در حال حاضر، وضعیت عمومی وی مساعد گزارش شده‌است.

کاندیدای احتمالی اصلاح طلبان

به گزارش تسنیم، آنگونه که در خبرها آمده بود، طیف نزدیک به عبدالله نوری، حزب کارگزاران سازندگی و طیف منتسب به سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران در آخرین رایزنی‌های خود که طی ماه‌های گذشته صورت گرفته، محمدعلی نجفی وزیر اسبق آموزش و پرورش را بهترین گزینه برای نامزدی انتخابات پیش‌رو از جانب اصلاح‌طلبان دانسته‌ و بر حمایت از وی تأکید کرده‌اند کرده‌اند.

چندی پیش نیز نشریه اصلاح‌طلب «آسمان»، در گزارشی با عنوان «اصلاح‌طلبان وارد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند»، از محمدعلی نجفی به‌عنوان ‌گزینه مطرح این جریان برای انتخابات سال آینده نام برده و تأکید کرده بود که ‌ نجفی در مقایسه با دیگر کاندیداهای احتمالی چهره مقبول‌تر و احتمالاً رای‌آورتری خواهد داشت.

البته نجفی پس از آن در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی کاندیداتوری خود در انتخابات آتی را شایعه و «گمانه‌زنی دوستان و رسانه‌ها» دانسته و تأکید کرده بود: «‌فعلاً قصد ندارم بیایم و هیچ فکری نکرده‌ام».

محمدعلی نجفی جزو بنیانگذاران حزب کارگزاران سازندگی از احزاب نزدیک به هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نظام به حساب می‌آید.

نجفی که هم‌اکنون در ‌شورای شهر تهران عضویت دارد، از سال ۱۳۶۰ الی ۱۳۶۴ وزیر فرهنگ و آموزش عالی و ‌در دولت موسوم به سازندگی نیز وزیر آموزش و پرورش بود که در دولت اول سیدمحمد خاتمی به ریاست سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

او در ایام پیش از انتخابات دور نهم ریاست جمهوری هم به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی مطرح بود اما این احتمال هیچ‌گاه به واقعیت نزدیک نشد.

نجفی در سال ۱۳۸۵ توانست به همراه ۳ اصلاح‌طلب دیگر به شورای ۱۵ نفره شهر تهران راه پیدا کند.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شهروند:

    ای کاش از پزشکان وتیم درمان بیمارستان سوم شعبان دماوند که عملیات احیا قلبی ایشان را به خوبی شروع کردند وادامه دادند نام برده میشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.