محمدی:صددرصد صعود می‌کنیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

اکبر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد تساوی این تیم برابر امارات ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش بینی می‌کردیم بازی سختی برابر امارات داشته باشیم. آنها در جریان بازی همه‌ کار نمودند تا با امتیاز مسابقه را ترک نمایند زیرا در صورت شکست، حذف می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه اماراتی‌ها از تساوی برابر ایران رضایت داشتند و این امتیاز برای آنها ارزش ۳ امتیاز داشت، اظهار نمود: اماراتی‌ها در جریان این بازی از داوری خیلی استفاده نمودند، هرچند اجازه ندادیم بازیکنان آنها وارد محوطه جریمه ایران شوند اما حتما اگر اتفاقی داخل منطقه ۱۸ قدم می‌افتاد، داور قطعا پنالتی می‌گرفت.

سرمربی تیم فوتبال جوانان خاطرنشان نمود: اماراتی‌ها با استفاده از توپ‌های بلند، هافبک‌های تیم خود و ما را از جریان بازی خارج نموده و سبک بازی ما را خراب نمودند. خطاهای بدون توپ روی بازیکنان ما، خصوصا بازیکنان هجومی ایران وقتیکه توپ در بخش دیگری از زمین بود، نفرات‌مان را خصوصا در نیمه اول بسیار عصبی نمود. متاسفانه کمک داور یا صحنه‌ها را نمی‌دید و یا خودش را به ندیدن، می‌زد.

وی نتایج رقم خورده در این گروه را نشاندهنده سطح بالای مسابقات و قدرتمندی تیم‌های گروه دانست و افزود: اگر می‌خواستیم همانند اماراتی‌ها ضد فوتبال بازی کنیم، در آن ۶ دقیقه نتیجه را حفظ می‌کردیم اما اعتقادی به ارائه بازی کثیف ندارم. ضمن اینکه در جریان این بازی ما ۷ موقعیت گلزنی داشتیم و آنها یک موقعیت که این نشان از برتری ما داشت.

محمدی با اشاره به اینکه برد ژاپن و تساوی با امارات تقدیر و رضایت خدا است و حتما حکمتی در آن بوده، تصریح نمود: باید در این جام یک مساوی می‌دادیم و چه بهتر که با میزبان مساوی نمودیم اما مطمئن باشید در بازی آینده به نتیجه دلخواه رسیده و صددرصد تیم ملی از این گروه صعود خواهد نمود. برایمان هم فرقی نمی‌کند در مرحله بعدی با چه تیمی روبرو می‌شویم زیرا به صعود به جام جهانی و قهرمانی فکر می‌کنیم.

وی در مورد اینکه تیم جوانان پس از ۶۲۷ دقیقه در بازی‌های رسمی گل خورده است، یادآور شد: روی یک صحنه بازیکنان اشتباه نمودند و تمرکزشان را از دست دادند. هرچند در جریان بازی و پس از گل برتری می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما در نهایت برابر امارات مساوی نمودیم تا با ۴ امتیاز همچنان صدرنشین گروه باشیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به اینکه تساوی ایران با امارات، شانس صعود ژاپن به مرحله بعدی را ۵۰-۵۰ نموده، در پایان گفت: دیدار با کویت سخت است اما نه به اندازه بازی با امارات. کویت برای صعود به پیروزی نیاز دارد که ما را شکست دهد و باز بازی نمودن آنها، کارمان را آسانتر می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.