محمدی: امیدوارم جای خود را در دل هواداران باز کنم

۵ م دیماه ،

رضا محمدی با اشاره به اعتماد یحیی گل محمدی، افزود: خیلی خوشحالم که به عضویت یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا با طرفداران بی شمار درآمدم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت های مدیران و سرمربی تیم را با عملکرد خوب بدهم.

به گزارش ایرنا ، وی اظهار کرد: اولین جلسه تمرینی که با تیم داشتم برایم بسیار خوب بود ، سرمربی تیم برخورد بسیار خوبی با من داشت ، گل محمدی در درجه اول انسان خوبی است و بعد مربی قابل احترام، به طور قطع پرسپولیس با ایشان روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد.

محمدی افزود: همچنین باید از استقبال خوبی که بزرگترهای تیم از جمله مهدوی‌کیا و کریمی از من داشتند تشکر کنم ، تا به امروز تنها یک جلسه با تیم تمرین کرده ام ، نیلسون و عابدزاده نیز به گرمی با من برخورد کردند و امیدوارم دوستان خوبی برای هم باشیم.

وی با بیان اینکه روزهای خوب پرسپولیس در راه است ، گفت: بعد از پیروزی پرگلی که پرسپولیس مقابل ملوان در جام حذفی به دست آورد، فضای خوبی در اردوی تیم حاکم است و امیدوارم با پیروزی های دیگر شرایط از قبل هم بهتر شود.

محمدی با بیان اینکه پرسپولیس در لیگ به جایگاه واقعی خود خواهد رسید، افزود: شاد کردن دل هواداران پرشور پرسپولیسی کار سختی است ، از همین رو باید فقط و فقط به تمرین بپردازم تا درصورت اعتماد سرمربی به خوبی خودم را نشان دهم ، به سختی کارم واقفم و می خواهم از تمام تلاشم برای اثبات توانایی هایم استفاده کنم.

وی در خصوص کنار آمدن با حواشی تیم های بزرگ نیز گفت: من از تیم کوچکی به پرسپولیس نیامدم ، من با حاشیه ها به هیچ عنوان کاری ندارم و یاد گرفته ام کار خودم را انجام دهم و روز به روز به لحاظ فنی شرایط خود را بهتر کنم تا برای تیم مثمرثمر باشم.

محمدی در خصوص آینده خود در پرسپولیس گفت: آینده من در این تیم بزرگ به عملکرد خودم بستگی دارد ، اگر بتوانم از این فرصت به دست آمده استفاده کنم و خودم را نشان دهم در پرسپولیس ماندگار می شوم و اگر غیر از این باشد متضرر خواهم شد.

وی در خصوص تیم سپاهان نیز افزود: نزدیک به دو فصل در تیم سپاهان بودم و روزهای خوبی در این تیم سپری کردم ، هوادارن اصفهانی لطف زیادی همیشه به من داشتند و از آنها ممنوم ، در هر تیمی بودم با جان و دل کار کردم و اکنون وظیفه دارم با تمام وجودم در خدمت پرسپولیس باشم چون اکنون متعلق به این تیم و باشگاه هستم.

با توافق دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان اصفهان و در فصل نقل و انتقالات نیم فصل، شهاب گردان از تیم پرسپولیس به سپاهان پیوست و رضا محمدی با نظر گل محمدی پرسپولیسی شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.