محمدی: مخالف میزبانی مازندران بودند

۰۷خردادماه،

  غلامرضا محمدی دربارهٔ انتخاب تهران به عنوان میزبان مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و اعتراض مازندرانی‌ها گفت: این جلسه با حضور ۸ استان برتر برگزار شد که متاسفانه نماینده‌ای از مازندران حضور نداشت. البته ثمربخش اعلام کرده بود که به سبب حضور در مراسم تقدیر از ورزشکاران برتر مازندران در این جلسه حضور نخواهد داشت، اما نمایند‌ای هم از طرف مازندران حاضر نبود.

به گزارش فارس، وی دربارهٔ اظهارات رئیس هیئت کشتی مازندارن مبنی بر اینکه بعید می‌دانم کسی مخالف میزبانی ما بوده باشد، گفت: نمایندگان استان‌های برتر موافق برگزاری مرحله نهایی در تهران یا استانی بی‌طرف بودند و مخالف میزبانی مازندران بودند. اگر نماینده‌ای از مازندران حضور داشت، می‌توانست دفاع بهتری داشته باشد. به هر حال من به عنوان نماینده کادر فنی به تصمیم استان‌ها احترام گذاشتم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اینکه ثمربخش عنوان کرده بود کادر فنی برای سپردن میزبانی به مازندرانی‌ها قول داده بود، گفت: در این باره صحبت شده بود، اما بعد از نظرخواهی از استان‌ها، آنها مخالفت کردند. وظیفه ما هم احترام گذاشتن به خرد جمعی است.

محمدی دربارهٔ اینکه در ماه‌های اخیر تمام مسابقات در تهران برگزار شده است، گفت‌: به خاطر مشکلاتی که هیئت‌های کشتی استان‌ها دارند، قبول میزبانی سخت است. البته قرار شد تهران تمام امکانات را فراهم و تأمین کند. به هر حال جایگاه کشتی مازندران بر همه مشخص و قابل احترام است. مازندران قطب اصلی کشتی کشور است، اما تصمیمی بود که هیئت‌های استان‌ها گرفتند و در این زمینه به اجماع رسیدند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.