محمدی: نیاز به چهار مسابقه در ماه داریم

  اکبر محمدی در گفتگویی در مورد اینکه “آیا پس از تورنمنت منظریه نفرات اصلی تیم نوجوانان مشخص شده‌اند؟”، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر ۲۷ بازیکن که بهترین‌های ایران هستند، در اردو تیم جوانان حضور دارند اما ما دو تیم در اختیار داریم که هر فردی شرایط بهتری داشته باشد، به تیم اصلی راه پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: درحال حاضر حدود ۱۵ نفر از نفرات اصلی تیم را شناخته‌ایم و نفرات برتر تیم دوم فرصت حضور در تیم اول را دارند که این فضای رقابتی قطعا به سود تیم جوانان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در مورد شناختش از حریفان این تیم در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: از امارات شناخت داریم و تا آغاز مسابقات هم می‌توانیم اطلاعات لازم را از کویت بدست آوریم اما هنوز ژاپن ناشناخته‌ترین حریف ماست. ما در نخستین بازی برابر ژاپن قرار می‌گیریم و هنوز این حریف برای‌مان ناشناخته است.

محمدی با اشاره به اینکه با کمک مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان درصدد پیدا کردن فیلم دیدارهای تیم ژاپن است، تاکید کرد: تیم جوانان ۲۰ مردادماه به ازبکستان می‌رود و دنبال آن هستیم شرایط به نحوی فراهم شود که اردوها و دیدارهای تدارکاتی مناسب‌تری را تا پیش از آغاز رسمی مسابقات برگزار کنیم. قطعا تیم برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به برگزاری چهار دیدار دوستانه در هر ماه را دارد.

وی با اشاره به اینکه تیم جوانان چهارشنبه در دیدار تدارکاتی بسیار مطلوب برابر تیم بزرگسالان نفت تهران قرار می‌گیرد، افزود: تا آغاز مرحله نهایی مسابقات حدود ۱۲۶ روز باقی‌مانده است که زمان خیلی زود می‌گذرد. باید از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کرد تا با قدرت بیشتر در مرحله نهایی مسابقات حضور یافته و بعد از سال‌ها تیم جوانان را جهانی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران تورنمنت منظریه را برای این تیم و تیم نوجوانان بسیار مفید خواند و در پایان گفت: در این تورنمنت علاوه بر انجام دیدارهای تدارکاتی مناسب، چهار بازیکن مستعد را هم پیدا کردیم که می‌توانند به تیم جوانان کمک کنند که این مسئله بسیار ارزشمندی بود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.