محمدی: همه بازیکنان آماده هستند

   به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی اظهارداشت: ما روز جمعه ساعت ۹ صبح به صورت مستقیم وارد تاشکند شدیم. در تیم ملی جوانان در هتل ازبکستان مستقر شد و قبل از ظهر تمرین ریکاوری را انجام دادیم و بعداز ظهر در کمپ تیم های ملی تمرین با کیفیتی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: امروز صبح جلسه ای آموزشی داشتیم و بعدازظهر آخرین تمرین قبل از بازی در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران انجام خواهیم داد. قرار بود این تمرین در ورزشگاه پاختاکور انجام شود اما به دلیل بزرگداشت ۱۱آگوست که بازیکنان پاختاکور حدود ۱۵ سال پیش دچار سانحه هوایی شدند، تمرین در کمپ تیم های ملی برگزار خواهد شد.

محمدی در ادامه گفت: اولین بازی ایران و ازبکستان فردا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه پاختاکور و دومین بازی ساعت ۱۸ روز چهارشنبه در سمرقند انجام خواهد شد. در هتل محل اسکان علاوه بر تیم های ملی جوانان ایران و ازبکستان، تیم ملی بزرگسالان ازبکستان که با تیم ملی اردن بازی دوستانه دارند هم حضور دارند. ما یک آنالیزور ژاپنی را در هتل شناسایی کرده ایم که برای آنالیز تیم ملی جوانان ایران به تاشکند آمده است و تیم ملی جوانان را در دوبازی زیر نظر خواهد گرفت.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: بازیکنان ایران همه آماده و سرحال هستند و یوسف وکیا هم مصدومیت جزیی دارد. تیم ملی جوانان به جز حسین کنعانی که مشکلات پاسپورت داشت  و نتوانست همراه با کاروان به تاشکند بیاید با همه بازیکنان اصلی به تاشکند آمده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.