محمد:گهر نیازمند ورزشگاه اختصاصی است

 بازیکن گهر شهرداری دروود پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ملوان بندر انزلی افزود: اولین بازی گهر شهرداری دروود در لیگ برتر مقابل ملوان با تجربه‌ای بود که از بازیکنانی همچون مازیار زارع، پژمان نوری و… که هر کدام وزنه‌های قابل اعتنایی هستند، بهره می‌برد.

 وی ادامه داد: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی به جرات می‌گویم به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم، اگر کمی دقت می‌کردیم نتیجه چیز دیگری بود.

 این بازیکن گهر با تاکید بر اینکه ملوانی‌ها نیز بازی زیبا و هجومی ما را قبول داشته‌اند، بیان کرد: متاسفانه کم‌دقتی در ضربات آخر در این بازی برای ما باعث رقم خوردن شکست آن هم در برابر دیدگان تماشاگرانی بود که چند صد کیلومتر را به خاطر ما به کرج سفر کرده‌ بودند.

 بازیکن فصل گذشته پرسپولیس تهران با اشاره به صحنه پنالتی این بازی، اذعان کرد: داور برای گرفتن این پنالتی، بسیار عجله کرد و می‌توانست آن را نگیرد، چون خطایی صورت نگرفته بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گهر شهرداری دروود نیازمند ورزشگاه اختصاصی برای بازی‌های خود است، تصریح کرد: مطمئن باشید اگر این بازی در دروود برگزار می‌شد، شرایط فرق می‌کرد، ولی متاسفانه ورزشگاه این شهر هنوز آماده نبوده و شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارند.

این بازیکن گهر در پایان گفت: مطمئن باشید هیچ‌کدام از بازیکنان گهر کم‌کاری نمی‌کنند و در بازی‌های بعدی جبران این شکست را خواهیم کرد، سعی‌مان این است نماینده‌ شایسته‌ای برای لرستان در لیگ دوازدهم باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.