محمدی:به راحتی سرمان را بریدند!/به خاطر جام جهانی از این به بعد همدل هستیم

۱۲م دیماه ،

vahid (11)-18.jpg

مربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: همه چیز برنامه‌ریزی شده بود تا ثامن قهرمان شود و دیگر نیازی به روی سکو رفتن ما نبود.

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بعد از مسابقه جنجالی فینال لیگ برتر کشتی بین تیم‌های پرسپولیس جویبار و ثامن‌الحجج سبزوار که به برد ثامن منجر شد اظهار کرد: لیگ برگزار شد تا تیم اول جام را بگیرد و مردم دیدند که همه چیز از قبل پیش‌بینی شده بود تا آن‌ها قهرمان شوند! البته ما هم قبل از این دربارهٔ این اتفاق اخطار داده بودیم.

وی دربارهٔ اعتراض‌های غلامرضا محمدی به داوری مسابقه بیان کرد: ۴ – ۵ ماه زحمت کشیدیم و به این راحتی سرمان را بریدند که به نظرم توهینی از این بالاتر وجود ندارد. در جایی که باید قهرمان می‌شدیم، به این صورت با ناداوری پیروزی را از تیم‌ ما گرفتند. این مسئله سبب شد که غلام محمدی هم از کوره در برود.

وی همچنین دربارهٔ درگیری لفظی محمدی و طالبی (رییس هیات ژوری) اظهار کرد: فحاشی صورت نگرفت تنها آقای محمدی گفت که انصاف داشته باشید و چون ما حق اعتراض داشتیم هیات ژوری وظیفه داشت فیلم را بازبینی کند اما طالبی به خاطر سماجت و لجبازی گفت که فیلم را بازبینی نمی‌کنم و محمدی هم به او گوشزد کرد که این وظیفه توست و چه کاره‌ای که بگویی بازبینی نمی‌کنم.

مراد محمدی افزود: وقتی طالبی رییس هیات ژوری، در همه مسابقه‌های ثامن بوده و با آنها در سبزوار آن طور با زرق و برق رفتار می‌شود و ایشان را در پر قو می‌خوابانند مشخص است که کشش او به آن سمت می‌رود.

وی در ادامه دربارهٔ کشتی‌گیران تیمش خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس تمام تلاش خود را کرد و همین که داماش را در نیمه نهایی با آن شرایط شکست داد از بچه‌ها راضی هستیم. در کشتی پایانی هم عباس طحان خودش اشتباه کرد وگرنه می‌توانست در تایم سوم کشتی را پیروز شود و همه چیز را تغییر دهد. هرچند که داور آنقدر با روح و روان او بازی کرد که شیرازه کار از دستش در رفت.

مربی کشتی تیم پرسپولیس جویبار در پایان خاطرنشان کرد: ما این مسئله داوری‌ها را با کمیته داوران و کسانی که پشت پرده می باشند حل می‌کنیم اما لیگ دیگر تمام شد و چون جام جهانی تهران هم نزدیک است، باید از این به بعد همدل باشیم و تیم ملی را حمایت کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.