محمدی: برای کمک آمده‌ام نه اینکه دنبال حاشیه باشم/ حرف‌های قلعه‌نویی را قبول کردم/ رحمتی یکی از دلایل آمدنم بود

به گزارش خبرآنلاین؛محمدی در شرایطی به استقلال آمده که سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان اول این تیم است ولی او بدون در نظر گرفتن نیمکت‌نشینی در استقلال در نهایت با این تیم قرارداد امضا کرد. محمدی می‌گوید:«‌ من پیشنهادهایی داشتم ولی نمی‌خواستم در شهرستان بازی کنم. از تهران هم ۲ پیشنهاد داشتم که یکی از آنها استقلال و دیگری راه آهن بود. تکلیف باشگاه راه آهن مشخص نبود و پس از مشورت‌هایی که کردم در نهایت تصمیم گرفتم که با استقلال قرارداد امضا کنم.»
او ادامه می‌دهد:« من ۲ سال در استقلال بازی کردم و خاطرات خوبی از حضور در استقلال دارم به همین دلیل و با توجه به شناختی که از مجموعه استقلال داشتم در نهایت تصمیم گرفتم به این تیم بیایم.»
خیلی‌ها معتقدند محمدی با توجه به حضور مهدی رحمتی در استقلال نباید به این تیم می‌آمد ولی خودش می‌گوید:« خیلی‌ها این حرف را می‌زنند ولی اتفاقا یکی از دلایل مهم حضور من در استقلال مهدی بود. من با او خیلی صمیمی هستم و روابط خانوادگی داریم.دوستی ما مربوط به زمین فوتبال نمی‌شود. من و مهدی رفاقت و رقابت خواهیم داشت و مطمئن باشید این موضوع تاثیر بسیار مثبتی در عملکرد رحمتی در استقلال و همچنین تیم ملی خواهد داشت.»
محمدی در پاسخ به این سوال که آیا بابت نیمکت‌نشینی ناراحت نمی‌شوی هم حرف می زند و می گوید:« من به استقلال نیامده‌ام که حاشیه درست کنم بلکه قصد کمک دارم. حتی قبل از توافق با استقلال با آقای قلعه‌نویی حرف زدم و صحبت‌های او را در مورد شرایطی که در خط دروازه وجود دارد قبول کردم. من مطمئنا به استقلال کمک خواهم کرد و نگران این مسائل نیستم.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.