محمدی: به قوانین احترام می گذارم/مردم بهترین قاضی می باشند

۲۱م دیماه ،

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت:هرچند اعتقاد دارم حق تیم ما در فینال رقابتهای لیگ برتر ضایع شد اما به رأی صادره از سوی کمیته انضباطی احترام می گذارم.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در فینال رقابتهای لیگ برتر اتفاقاتی رخ داد که همانطور که بارها گفتم قصد ناراحت کردن هیچ کس را نداشتم وفقط می خواستم از حق تیمم دفاع کنم.

وی ادامه داد: مطمئین باشید اگر در روز فینال از همان ابتدا به اعتراض ما توجه می شد و داوران فیلم کشتی را بازبینی می کردند هیچ یک از آن اتفاقات رخ نمی داد ودر نهایت قهرمان واقعی روی تشک مشخص می شد.

دارنده دو مدال نقره جهان دربارهٔ رأی صاره از سوی کمیته انضباطی اظهارداشت: به رأی کمیته انضباطی احترام می گذارم اما قضاوت را به مردم واگذار می کنم چرا که آنها بهترین قاضی می باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: لیگ امسال با هر کیفیتی به پایان رسیده ، از کسی ناراحت نیستم و بازهم تکرار می کنم اگر در روز فینال لیگ خاطر علاقه مندان به کشتی مکدر شد من را ببخشند.

گفتنی است، غلامرضا محمدی به سبب رفتارهایی که در فینال مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد بین دو تیم پرسپولیس جویبار و ثامن الحجج(ع) سبزوار داشت به یکسال محرومیت از فعالیت در لیگ تحت عنوان سرپرست، سرمربی، مربی و کلیه مسئولیت ها و مبلغ یکصد میلیون ریال معادل ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم شد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.