محمدی: هنوز با اعضای تیم تسویه حساب نشده است /برای باشگاه پرسپولیس هیچ چیز کم نگذاشتیم

۰۹اردیبهشت،

پس از گذشت ۴ ماه از رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد:

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس تهران در مسابقات لیگ برتر سال ۹۱ گفت: متأسفانه با گذشت ۴ ماه از پایان رقابتهای لیگ برتر هنوز مسئولان باشگاه پرسپولیس با اعضای تیم تسویه حساب نکرده اند.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: واقعاً جای تعجب دارد باشگاهی چون پرسپولیس پس از ۴ ماه از رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد مبالغ قرارداد اعضای تیم را تسویه نکرده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از مبلغ قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است گفت: بعضی از کشتی گیران ۵۰ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت نموده اند، بعضی دیگر کمتر از ۵۰ درصد و باشگاه مبلغ قرارداد اعضای کادر فنی را فقط ۳۰ درصد پرداخت کرده است.

دارنده دو مدال نقره جهان اضافه کرد: در مجموع کل طلب بچه های تیم شاید ۴۰۰ میلیون هم نشود که این رقم برای باشگاهی چون پرسپولیس نمی تواند مبلغ سنگینی باشد حالا چرا مسئولان این باشگاه توجهی به حق و حقوق اعضای تیم ندارند جای سوال دارد؟

محمدی در مورد این که آیا اعتراض خود را به مسئولان باشگاه اعلام کرده اند اظهار داشت: به اتفاق اعضای تیم به باشگاه مراجعه کردیم که متأسفانه رویانیان حضور نداشت اما منتقمی قائم مقام باشگاه قول داد طی رزوهای آتی مشکل بچه ها حل خواهد شد.

دارنده دو مدال برنز جهان تصریح کرد: تیم پرسپولیس برای حضور در مسابقات لیگ سال ۹۱ در روزهای پایانی بسته شد و کسی هم انتظار نداشت این تیم به فینال رقابتها برسد اما بچه ها و اعضای کادر فنی هیچ چیز کم نگذاشتند و با قدرت به دیدار نهایی رسیدند که اگر آن حوداث  در مسابقه فینال رخ نمی داد شانس قهرمانی را هم داشتیم حالا انصاف است که اعضای تیم پس از گذشت ۴ ماه هنوز مبالغ قرار داد خود را دریافت نکرده باشند؟!…

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدورام مسئولان باشگاه پرسپولیس هر چه سریعتر تدبیری بیاندیشند تا بچه های تیم مقدار طلب باقیمانده از مبلغ قرارداد های خود را دریافت کنند .

تیم پرسپولیس جویبار در فینال مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد سال ۹۱ در دیداری جنجالی به مصاف تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار رفت که در نهایت با شکست ۵ بر ۲ به مقام نایب قهرمانی این رقابتها رسید./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.