محمد بنا به شایعات پایان داد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ اواسط هفته گذشته شایعه ای منتشر شد و فضای تیم ملی کشتی فرنگی را ابری و پرحاشیه ساخت. این شایعه از قهر و کناره گیری محمد بنا از راس امور تیم ملی حکایت می کرد ودرصورت صحت ، می توانست ضربه مهلکی در آستانه بازیهای المپیک لندن به کاروان کشتی ایران وارد آورد.

این شایعه به حدی در محافل کشتی مطرح و تکرار شد که رفته رفته رنگ و بوی جدی به خود گرفت و اعضای کادر فنی را نیز به توضیح ماجرا و تلطیف این وضعیت وا داشت.

به گفته همکاران محمد بنا گویا سرمربی تیم ملی به دلیل مشغله کاری و خستگی مفرط از حضور دائم و شبانه روزی در اردوهای تیم ملی، چند روزی را برای استراحت به مرخصی رفته بود که همین غیبت نه چندان طولانی باعث ایجاد چنین حاشیه هایی شد.

به هر حال این شایعات صبح امروز با حضور دوباره محمد بنا در اردوی تیم ملی در عمل تکذیب شد و فرنگی کاران در حالی به ادامه تمرین برای شرکت در رقابتهای جام جهانی روسیه پرداختند که محمد بنا بر راس امور آماده سازی آنان نظارت می کرد.

سایت فدراسیون کشتی نیز صبح امروز با تایید خبر حضور محمد بنا در خانه کشتی اعلام کرد این تمرین از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد و کشتی گیران زیر نظر ناصر نوربخش، ایرج اسفندیاری فر و فرهاد اسماعیل نژاد و با نظارت ویژه محمد بنا به تمرین مشغول شدند.

محمد بنا نیز در حاشیه این تمرین با اشاره به اینکه کسب مدال در رقابتهای المپیک بسیار مهم است ، گفت: آنچه جایگاه یک کشور در رده بندی نهایی المپیک را ارتقاء می دهد ، مدالهای کسب شده است، نه تعداد سهمیه های به دست آمده و طبیعتا همه کشورها با این هدف به المپیک می آیند.

تیم کشتی فرنگی کشورمان روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۲ روسیه که با حضور ۱۰ تیم برتر دنیا در شهر سارانسک برگزار می شود، شرکت می کند.

۹۱۶۲**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۷۸۰۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.