محمد حسن‌زاده: دانشگاه آزاد پدیده فصل می گردد

۲۷ آبان ،

ملی پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است که این تیم پدیده لیگ برتر خواهد شد.

محمد حسن زاده پس از پیروزی تیمش برابر نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا اظهار کرد: مسابقه خوبی بود که با تلاش همه بازیکنان برنده شدیم. دانشگاه آزاد را از ته قلبم دوست دارم و با تمام وجود برای این تیم بازی می کنم. همه بازیکنان زیر نظر آقای شاهین طبع از تمام توانشان می گذارند تا خودشان را نشان دهند. در این فصل ترکیب جوانی داریم و قول می دهم پدیده لیگ باشیم.

ملی پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد افزود: میانگین سنی تیم کم است و همین مساله سبب شده ترکیبی یک دست داشته باشیم. همه زحمت می کشند و نکته مهم این است که آقای شاهین طبع نیز کارش را به خوبی بلد است. او می داند چه برنامه ای برای تیم جوانش داشته باشد تا نتیجه بگیرد.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که سبب افت بدنی ات چیست؟ بیان کرد: در ابتدای فصل به سبب سربازی افت کرده بودم اما هم اکنون شرایطم بهتر است. در مدت وقت سربازی ام وزن بسیاری از دست دادم که بر روی آمادگی ام تاثیر گذاشت.

حسن زاده در پاسخ به این سوال که رفتار ماهانی‌ها در فصل قبل با شما انگیزه ات برای دیدار هفته آینده برابر این تیم را افزایش نمی دهد؟ بیان کرد: من کاری به این مسائل ندارم و تنها برای پیروزی تیمم تلاش می کنم. سعی می کنم هفته به هفته بهتر شوم تا بازیکنی موثر برای دانشگاه آزاد باشم.

به گزارش تفسیری ایسنا، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در هفته سوم لیگ برتر مهمانش شهرداری گرگان را مغلوب کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.