محمد حسین صوفی ˝معاونت صدا: رادیو نمایش یکی از جذاب ترین شبکه های رادیویی است

اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۰۷/۵ در سومین سال رادیویی

چهارمین جشنواره رادیویی نمایش در باغ موزه قصر برگزار شد.

چهارمین جشنواره نمایش‌های رادیویی همزمان با دومین سالگرد افتتاح رادیو نمایش روز ۶ تیرماه باحضور محمد حسین صوفی “معاون صدا”، مهدی دهقان نیری “مدیر شبکه رادیو نمایش”رادیویی در باغ موزه قصر برگزار شد.به بخش های مهم این جشنواره اشاره می گردد.

۱نادر برهانی مرند”مدیر دفتر ادبیات نمایشی” در این همایش ضمن بیان تبریک برای دومین سالگرد رادیو نمایش گفت:جای خوشحالی است که با همه کاستی ها و فزونی ها این شبکه رد میان شبکه های دیگر برای خود جایگاه قابل توجهی پیدا کرده است او افزود:دو سال عمر بسیاری نیست اما رادیو نمایش شنودگان بسیاری دارد و رتبه خوبی در اقبال عمومی گرفته است.

۲داوود رشیدی “دبیر جشنواره ” گفت: ما آمادگی و قابلیت تبدیل این جشنواره به یک جشنواره بین‌المللی و برقراری تعامل فرهنگی دوسویه با ملل باسابقه را اعلام می‌کنیم و منتظر تحقق این هدف می‌مانیم.

۳-معاون صدا عنوان کرد:خوشحالیم از اینکه امروز اعلام کنیم در مجموعه‌ شبکه‌های رادیویی جمهوری اسلامی ایران ، رادیو نمایش یکی از پر مخاطب ترین ، جذاب ترین و تاثیر گذار ترین است.

۴در این همایش به منتخبین بخش‌های مقاله، ترجمه و تالیفات نیز جوایزی اهدا شد که جایزه ترجمه منتخب به پویان غفاری و جایزه مترجم برتر به به نیاز اسماعیل پور اهدا شد.

۵-اجرا و کارگردانی این مراسم بر عهده “میرطاهر مظلومی” بود.

۶٫از ۱۰۰۰ قطعه نمایش کوتاه رادیویی با محوریت سبک زندگی توسط معاون صدا و مدیر رادیونمایش رونمایی شد.

۷همچنین در بخش اصلی، جوایزی به لیدا شیرمرد”نویسنده برتر”، عمار خطی “نویسنده منتخب”، سید حسن حسین “تنظیم‌کننده رادیویی برتر”،داریوش روحی “تنظیم کننده رادیویی منتخب”، علی نوروزی (صدابردار برتر)، و
۸-نورالدین جوادیان و علی میلانی به ترتیب به عنوان بازیگر مرد برتر و منتخب و شهین نجف زاده و مهرخ افضلی به ترتیب به عنوان بازیگر زن برتر و منتخب انتخاب شدند.

۹-فرشاد آذر نیا تهیه کننده برتر و زهرا عبدالله زاده تهیه منتخب اعلام شدند.

۱۰-محمد پور حسین و سعیده فرضی گارگردان برتر و منتخب این جشنواره بودند.

۱۱-در این جشنواره به عوامل برتر شیفت های پخش هم جایزه تعلق گرفت محسن جواهریان تهیه کننده ،امیر هوشنگ کلیمی کارمند منتخب،نیره مراد حاصلی نویسنده ، مسعود ابوسعیدی و سعیده فرضی گوینده های برتر پخش معرفی شدند.

۱۲-در حاشیه این مراسم اولین آکادمی خبر در برنامه “پرانتز باز” با اجرای کامران تفتی، زهرا عاملی و مسعود فروتن و با کارشناسی گلاویژ نادری و سعیده خدابخش اجرا شد

انتهای پیام


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.