محمد شیخان: شهید فهمیده سرمایه عظیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

fahmideh.jpg

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور در دیدار والدین شهید محمدحسین فهمیده این شهید را سرمایه عظیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و لزوم معرفی و شناساندن ابعاد رشادت‌های شهید فهمیده را iبه نسل جوان ضروری دانست.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمد شیخان در این دیدار با گرامیداشت یاد شهید محمدحسین فهمیده در آستانه سالگرد شهادت این شهید بزرگوار اظهار نمود: امروز بسیاری از کشورهای انقلابی و عدالت‌طلب جهان iبه دنبال الگوهایی مانند شهید فهمیده می باشند، از آن‌جایی که شخصیت‌هایی همچون شهید فهمیده حاوی اندیشه‌های والا و متعالی می باشند، و فراتر از مرزهای جغرافیایی قرار گرفته‌اند، امروز همگان مسئولیت دارند تا شخصیت این شهید والامقام و دیگر شهدای دوران دفاع مقدس را تبیین و iبه عنوان الگوهای عینی و عملی iبه سایر ملت‌ها معرفی نمایند.

وی تصریح نمود: شهید فهمیده پرورش یافته مکتب حسینی و از اسطوره های افتخار آفرین ملت بزرگ و انقلابی ایران است که در راه تحقق آرمانهای جامعه بشری حرکت نمود و iبه الگویی جهانی برای همه ملتهای آزادی خواه و استکبار ستیز مبدل گردید.

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور تأکید نمود: باید در جهتی تبیین شخصیت و شناساندن شهید فهمیده iبه نسل‌های آینده و جامعه بشری از همهی ظرفیت‌ها استفاده نمود.

شیخان با بیان این‌که «ملت ایران هرکدام iبه نوعی نسبت iبه شهید فهمیده تعلق خاطر دارند»، اظهار نمود: آحاد ملت ایران شهید فهمیده و همرزمان شهیدش را سرمایه ارزشمند و ماندگار خود می‌دانند و نشان دادند که iبه خوبی قدرشناس سرمایه‌های خود می باشند.

والدین شهید فهمیده نیز در این دیدار صمیمی اهمیت بزرگداشت شهدای دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داده و از توجه دولت iبه این موضوع قدردانی نمودند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.