محمد طلایی: با یک سری قوانین، کشتی را خراب کرده بودند/ این قوانین واقعا روی اعصاب مردم بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد طلایی می‌گوید تیم ملی کشتی پیش از مسابقات جهانی مجارستان شرایط خوبی دارد.

به گزارش ممتاز؛ محمد طلایی مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مورد وضعیت تیم ملی پیش از مسابقات جهانی مجارستان می‌گوید: «تیم ملی شرایط خوبی دارد. همه بچه‌ها امید دارند. ما بسیار خوب کار کردیم. فقط رضا یزدانی کمی مصدوم است اما دارد تلاش می‌کند با کمک پزشک به مسابقات برسد. ما داریم می‌رویم مجارستان اما پول نبود خدا را شکر که ۵۰ هزار دلار به تیم رسید و الان با روحیه به مسابقات می‌رویم.»
او در مورد ماندن کشتی در المپیک می‌گوید: «یک زمانی بود که با وضع کردن یک سری قانون‌ها کشتی را خراب کرده بودند. واقعا روی اعصاب مردم بود. مردم دوست دارند در کشتی مبارزه جوانمردانه را ببینند اما کشتی به سمتی رفت که دو دقیقه همدیگر را هل می‌دادند تا حریف اوت شود. یا با درآوردن گوی، نفری که ۳۰ درصد شانس داشت به کسی که ۷۰ درصد شانس داشت غلبه می‌کرد. خدا را شکر که این قوانین را برداشتند و کشتی هم در المپیک ماندنی شد.»
او در پایان می‌گوید: «من کارمند شرکت گاز هستم. ۹ ماه است به من حقوق نداده‌اند. دارم همین‌طوری کار می‌کنم. اصلا انگیزه‌ای ندارم. ما هم زندگی داریم. اگر مسئولان شرکت گاز مساعدت کنند، ما با انگیزه بسیاری تمرین می‌کنیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.