محمد علی قربانی به دبیری کارگاه قصه و رمان منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد ناصری، مدیر کارگاه قصه و رمان حوزه هنری، محمدعلی قربانی به سمت دبیر کارگاه قصه و رمان مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری منصوب شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری؛محمد ناصری در این حکم خطاب به محمد علی قربانی آورده است : نظر به تعهد ، دانش و تجربه های ارزشمند ، جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر کارگاه قصه و رمان انتخاب می شوید .
محمد ناصری در بخش دیگری از این حکم آورده است: نقش مهم و تاثیر گذار کارگاه در جذب و خلق آثار داستانی انقلاب، دفاع مقدس و سایر گونه های داستانی متعهد به ارزش های دینی بر شما پوشیده نیست امیدوارم با کاردانی، تحرک و نشاطی که از شما سراغ دارم با مشارکت جدی و صمیمانه  سایر همکاران دفاتر و واحد های مرکز آفرینش های ادبی ، در زمینه سازی برای اعتلای ادبیات فاخر این مرز و بوم موفق باشید .
محمد علی قربانی متولد ۱۳۵۰ از شهریار است. وی تحصیلات خود را در رشته مترجمی زبان انگلیسی به اتمام رسانده است. از فعالیت های اجرای می توان به: داور جشنواره کتاب سال شهید غنی پور ، داور جشنواره کتاب نماز در رشته های داستان ، خاطره و تحقیق در ۵ دوره ، تالیف و ترجمه در نشریات رشد ، عضو شورای کارشناسی مجله رشد نوجوان از سال ۸۸ تاکنون  ، کارشناس و داور بنیاد شهید از سال ۸۷ تا کنون ، کارشناس بنیاد حفظ اثار و ارزش های دفاع مقدس و … اشاره کرد .
همچنین این نویسنده تاکنون کتاب هایی را با عناوین : کتاب لبخند ماندگار ( زندگی سردار شهید محمد نصر اللهی ) ، کتاب هاله ای از نور ( زندگی سردار شهید ناصر کاظمی ) ، کتاب پیشانی و عشق ( زندگی سردار شهید یوسف کلاه دوز)، کتاب سردار خطیب ( زندگی سردار شهید حجت الاسلام و المسلمین شیخ عباس شیرازی ) و… را به رشته تحریر در آورده است .
از کتاب های ترجمه وی نیز می توان به “معلم روشنایی “زندگی معلم هلن کلر و “هری پانتر” و” یگان ققنوس” در دو جلد را اشاره کرد./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.