محمد علی گودینی از چهار سو عبور کرد

سینما پرس – گروه هفت هنر/ محمد علی گودینی از پایان نگارش رمان «عبور از چهار سو» و چاپ آن از سوی انتشارات «آجا» خبر داد.

محمد علی گودینی؛ نویسنده کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ادبیات سینما پرس در مورد این کتاب بیان کرد: «عبور از چهار سو» زندگی داستانی «سر لشگر رضا صبوری زاده» یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس است که نگارش آن را از سال گذشته آغاز کرده بودم.

وی ادامه داد: برای نوشتن «عبور از چهار سو»،از کتابی که در گذشته به عنوان خاطرات ایشان چاپ شده بود استفاده کردم همچنین با سرلشگر صبوری زاده طی چند جلسه صحبت هایی را انجام دادم، در نوشتن این کتاب علاوه بر استفاد از خاطرات و صحبت های سرلشگر صبوری زاده از تخیلاتم نیز استفاده کردم.

گودینی بیان کرد: زندگی سرلشگر صبوری زاده با فراز و فرودهای فراوانی همراه بوده است به طوری که هنگام تولد وی، در شهر زابل که هفت سال دچار قحط سالی شده بود باران سیل آسایی آغاز می شود و او در آن سیل از دست مادرش به داخل آب می افتد اما با کمک عده ای از مرگ رهایی می یابد و به همین صورت زندگی پر هیجان وی تا زمان آغاز جنگ تحمیلی و پس از آن ادامه گیدا می کند.

این نویسنده ادامه داد: وی ۱۰۰ ماه در جبهه های نبرد جنگ عراق بر علیه ایران حضوری فعال داشته است و هم اکنون نیز با وجود آنکه جانباز است دست از فعالیت برنداشته و در دانشگاه افسری به تدریس می پردازد.

گفتنی است نگارش رمان «سایه اژدها» با موضوع «سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی »از همین نویسنده به تازگی به پایان رسیده است و بنیاد ادبیات داستان کار چاپ و نشر این کتاب را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۱۲۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.