محمد عمرانی: خوشحالم که ایفاگر نقش یک شخصیت روحانی بودم

خوشحالم که ایفاگر نقش شخصیتی روحانی و مورد اعتماد مردم در مجموعه “تکیه بر باد” بودم.

محمد عمرانی، بازیگر نقش “روحانی” در مجموعه “تکیه بر باد” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: من از اخلاق و شخصیت حرفه ای “محمود معظمی” کارگردان “تکیه بر باد” در آثار و همکاریهای دیگر راضی بودم و این امر دلیل همکاری مجدد من با او شد.
وی افزود: با توجه به سابقه همکاری با “عباس نعمتی” نویسنده این پروژه و خواندن چند قسمت اول بازی در “تکیه بر باد” را پذیرفتم.
عمرانی با اشاره به نقش روحانی، تصریح کرد: بازی در نقش “روحانی” یکی از متفاوت ترین شخصیت هایی بود که تا به امروز بازی کردم.
این بازیگر اظهار داشت: متاسفانه به دلایل و مشکلات بسیاری “عباس نعمتی” نتوانست به شخصیت “روحانی” و آنچه که در ذهن من بود، بپردازد.
وی ادامه داد: روحانیان امین مردم بوده و در همه مراحل زندگی مردم حضور پر رنگی دارند.
عمرانی افزود: نقش من به عنوان “روحانی” و رئیس دادگستری باید از نظر کیفی  پر رنگ تر جلوه می کرد که متاسفانه کمی درگیر حاشیه شد.
وی با اشاره به حضور بازیگران صاحب نام و کارگردان متعهد این مجموعه، گفت: به دلیل حضور آقایان “قریبیان” و “فخیم زاده” و نیز کارگردان متعهد “تکیه بر باد” حضور در این کار را پذیرفتم.
این بازیگر اظهار داشت: در مجموع این کار را دوست دارم، ولی نمی دانم چرا قصه توسط “عباس نعمتی” نویسنده که در بعضی از قسمت ها، رها شد.
وی خاطر نشان کرد: خوشحالم که با وجود نقاط منفی و مثبت، سریال “تکیه بر باد” مورد توجه مخاطبان قرار گرفت./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.