محمد قوچانی : تشکل ندا غوره نشده میخواهد مویز شود !

حمله اصلاح طلبان نسل اول به تشکل نو ظهور ندا همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار وبگردی ممتازنیوز، محمد قوچانی روزنامه نگار و سردبیر ماهنامه «مهرنامه» و«صدا» به دعوت مجمع اصلاح طلبان گلستان در شهرستان گرگان و در میان جمعی از فعالان سیاسی و روزنامه نگاران با حمله به تشکل ندا این حرکت طیفی را زیر سوال برد.

قوچانی در بخشی از سخنانش درباره سوالی پیرامون شکل گیری ادبیات و نسل جدیدی از جوانان اصلاح طلب با محوریت صادق خرازی گفت: من فکر می کنم جوانان اصلاح طلب باید در احزاب در کنار شخصیت های باتجربه جناح اصلاح طلب کار کنند و کار حزبی-سیاسی را بیاموزند. بنده نیز به همین خاطر در حزب کارگزاران فعال شده ام تا اصول کار حزبی را بیاموزم. وی افزود: ایجاد یک حزب جدید با محوریت جوانان را به صلاح نمی دانم و معتقدم این یک پرش و جهش به جلو است همانطور که در ادبیات مصطلح می گویند «غوره نشده می خواهد مویز شود».، لذا این جوانان به زودی به اشتباه خود در این زمینه پی خواهند برد

پیش از این کسانی چون پورنجاتی به تمسخر «ندا» پرداخته و گفته بودند عمه آنان نیز «نسا» (نسل سوم اصلاح‌طلبان) را راه‌اندازی می‌کند؟! محافظه‌کار، تواب، قدرت‌طلب بی‌شناسنامه، نفوذی و… از جمله عناوینی بود که طیفی از اصلاح‌طلبان تندرو به تشکیلات موسوم به ندا نسبت دادند.اخیرا حسن یونسی از اعضای مؤسس ندا، مواردی نظیر خروج از حاکمیت، فتح سنگر به سنگر، تحریم انتخابات، فشار از پایین چانه‌زنی در بالا را به مثابه اعلان جنگ به حاکمیت و جزو تندروی‌ها و اشتباهات اصلاح‌طلبان برشمرده بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.