محمد کیادربندسری: برای موفقیت باید اردوی برون مرزی داشته باشیم

۰۳م اسفند ،

بازیکن تیم اسکی آلپاین گفت: اگر چه بهترین نتیجه تاریخ اسکی را کسب کردیم ولی تنها با برنامه ریزی بهتر مسئولان و برگزاری اردوی برون مرزی می توانیم به رتبه های بهتری دست پیدا کنیم.

محمد کیا دربندسری در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط مسابقات جهانی بسیار خوب بود و سطح بسیار بالایی داشت و بهترین نتیجه تاریخ اسکی در این مسابقات را کسب کردیم.

ملی پوش اسکی آلپاین افزود: با توجه به تفاوت پیست های اسکی کشور و خارج فکر نمی کردم حتی به خط پایان مسابقات برسم اما خوش بختانه توانستم به رتبه نسبتاً قابل قبولی دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: معتقدم برنامه ریزی ها در زمینه اسکی قهرمانی می بایست منظم تر باشد تا بتوانیم در مسابقات خاص و معتبر و مهم جهانی به نتایج مدنظر خود دست پیدا کنیم.

کیا دربندسری افزود: از وقتی مسابقات قهرمانی دنیا در آلمان را پشت سر گذاشتیم شرایط مشابه آن را تجربه نکردیم. در سال قبل یک ماه در اتریش اردو برگزار کردیم و امسال ۲ هفته که البته در هفته اول نیز به سبب مساعد نبودن هوا، اردو را از دست دادیم.

وی بیان داشت: مسابقات قهرمانی جهان امسال نسبت به قبل رشد بسیار زیادی داشته است چرا که قهرمان دوره پیش امسال نتوانست به رتبه ای بهتر از چهارمی دست پیدا کند.

ملی پوش اسکی آلپاین ادامه داد: مسابقات لیگ نیزامسال از روزها پیش آغاز شده است و در هفته آینده نیز ادامه پیدا می کند.

کیا دربندسری گفت: تلاش همه اسکی بازان در این است که در مسابقات برون مرزی به نتایج خوبی برسند و برای این کار از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم اما از فدراسیون  اسکی نیز درخواست می کنم تا در زمینه اردوهای برون مرزی تلاشهای بیشتری انجام دهند، وقتی تیم اسکی به اروپا برود و روی یخ اسکی کند با آمادگی بیشتری در مسابقات جهانی شرکت می کند. 

وی افزود: ۴ تا ۵ اسکی باز در رشته ی آلپاین در کشور به سطح بسیار خوبی رسیده اند که تنها باید با حضور در اردوها و تورنمنت های آماده سازی سعی داشته باشند رنکینگ جهانی خود را افزایش دهند.

ملی پوش اسکی آلپاین در پایان خاطرنشان کرد: اگر همه ی تمرکز و تلاش مسولان و اسکی بازان بر روی پیشرفت اسکی کشور باشد بدون شک در آینده شاهد موفقیت تیم های اسکی در مسابقات خواهیم شد، ما در مسابقات قهرمانی جهان در حالیکه تصور نمی کردیم به خط پایان برسیم عملکرد قابل قبولی داشتیم و با تلاش بیشتر شاهد ادامه روند روبه رشد اسکی خواهیم بود. /م


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.