محمد: مطمئنا ذوب آهن در لیگ می‌ماند / از پرسپولیس‌ها ناراحتم چون با طرز بدی از این تیم جدا شدم

۱۳م اسفند ،

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و مطمئنا ذوب آهن با این وضعیت در لیگ برتر می‌ماند.

علیرضا محمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوبی داریم. بعد از برد مقابل داماش گیلان روحیه به تیم ما برگشت. قبل از این بازی از لحاظ روحی به هم ریخته بودیم اما ۳ امتیاز بازی با داماش سبب شد در شرایط روحی بسیار خوبی قرار بگیریم و به ادامه لیگ امیدوار شویم. مطمئنا ذوب آهن در لیگ برتر می‌ماند چون روحیه ما بسیار خوب است و بچه ها انگیزه بسیار بالایی دارند.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد حریف آنها در جام حذفی گفت: این هفته در جام حذفی باید مقابل پرسپپولیس بازی کنیم. پرسپولیس هم در حال حاضر شرایط خوبی دارد چون سایپا را با ۴ گل شکست دادند. هر ۲ تیم در شرایط بسیار خوبی می باشند و این دیدار برای هر ۲ تیم خیلی سخت است.
فکر می کنم یک بازی فیزیکی و درگیرانه باشد و هر تیمی که لیاقت داشته باشد، از این مرحله صعود می‌کند.

وی در ارتباط با انگیزه‌اش برای بازی مقابل ۱رسولیس گفت: مطمئنا انگیزه بسیار زیادی مقابل ایت تیم دارم چون ۴ سال در پرسپولیس زحم کشید م اما به طرز بدی از این تیم جدا شدم. در آن مقطع مصدوم بودم و مدیریت باشگاه پرسپولیس مرا نخواست. دنیزلی در آن زمان به اولین بازیکنی که گفت فصل بعد در تیم هستی، من بودم و مرا می‌خواست اما او رفت و مدیریت باشگاه مرا نخواست دوست داشتم در شرایط بهتری از پرسپولیس جدا شوم و نمی‌خواستم با مصدومیت از این تیم بروم اما در حالی که شرایط خوبی نداشتم، مرا نخواستند و مجبور شدم با مصدومیتی که داشتم، از این تیم بروم، الان هم برای بازی مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیس‌ها به دلیل رفتاری که با تو داشتند، ناراحت هستی گفت: شرایط در آن مقطع طوری بود که دستم را عمل کرده بودم و نمی‌توانستم با تیم دیگری  قرار داد ببندم. کدام تیم بازیکنی که دستش را عمل کرده و مصدوم است را می‌گیرد؟ دنیزلی به باشگاه پرسپولیس گفته بود که با من قرار داد ببندند چون هیچ تیمی با بازیکن مصدوم قرار داد نمی‌بندد. در آن مقطع شرایط خیلی بدی داشتم اما دنیزلی یک مربی حرفه‌ای بود و به من گفت که سال بعد هم در پرسپولیس بمان و به من کمک کن و نگران چیزی نباش اما این اتفاقات افتاد.

به هر حال اینجا ایران است و چنین مسائلی پیش می‌آید. از پرسپولیس‌ها ناراحت هستم اما در این بازی دنبال اثبات چیزی به کسی نیستم چون ۴ سال در این تیم بازی کردم و زحمت کشیدم و هواداران پرسپولیس مرا خوب می‌شناسند و نیازی نیست چیزی را ثابت کنم بلکه در این بازی دنبال کمک کردن به ذوب آهن و فرهاد کاظمی هستم.

محمد در پایان گفت: اینکه پرسپولیس در اصفهان مقابل ما شانس پیروزی دارد یا نه باید بگویم که فوتبال به شانس نیست بلکه فوتبال یک بازی گروهی و دسته جمعی است و هر تیمی که بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود. هر تیمی در این بازی شانس برد دارد اما دوست نداریم اجازه بدهیم که پرسپولیس از این مرحله صعود کند بلکه تلاش می‌کنیم تا خودمان به مرحله بعدی جام حذفی برسیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.