محمد نصرتی دقایقی پس از امضای قرارداد با تراکتور / به خاطر خاطرات خوبم برگشتم تبریز

به گزارش خبرآنلاین؛محمد نصرتی دقایقی پیش قرارداد یکساله ای را با تراکتورسازان امضاء کرد. او پس از این اتفاق به خبرآنلاین گفت:« خاطرات خوبی از تبریز و مردم این شهر داشتم.یکی از دلایل اصلی من هم برای بازگشت به این شهر همین اتفاق بود.به هر حال حالا خوشحالم که یک فصل دیگر برای تراکتورسازی بازی می کنم.»
او این را گفت و در واکنش به این سوال که دو فصل پیش درگیری شدیدی بین او و هواداران تبریزی به وجود آمده بود و آیا این اتفاق حاشیه هایی را برایش به وجود نمی آورد ادامه داد:«خواهش می کنم در این مورد سوالی نپرسید.من خاطرات خوبی از تبریز و طرفداران تراکتورسازی دارم. فصلی که در تراکتورسازی بودم بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار داشتیم. من به تبریز آمده ام تا آن خاطرات خوب را تکرار کنم.»
از نصرتی پرسیدیم که پیشنهاد سپاهانی ها تا چه اندازه جدی بود که او این جواب را تحویل داد: «یک سری مذاکراتی با مدیریت این باشگاه کرده بودم. جا دارد از همین جا از آقای رحیمی تشکر کنم.»
اما حرف های پایانی این مدافع. از او می خواهیم تا در مورد تیم سابقش حرف بزند که تنها می گوید:«برای پرسپولیس و پرسپولیسی ها آرزوی موفقیت می کنم.»
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.