محمد:۳ امتیاز بازی با سپاهان را می‌خواهیم

۲۳م دیماه ،

علیرضا محمد در گفت و گو با فارس در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن گفت:‌ خدا را شکر وضعیت تیم بسیار خوب است. تیم ما خوشبختانه ۴ هفته است که شرایط خوبی دارد و هیچ گلی را دریافت نکردیم.

وی در مورد اینکه تیم ذوب آهن خوب گل نمی زند، عنوان کرد:‌ موقعیت های زیادی را ایجاد می کنیم اما گل نمی زنیم. شرایط همیشه به این شکل نمی ماند و در ادامه مطمئنا با گل هایی که به ثمر خواهیم رساند روز به روز شرایطمان بهتر می شود. شک نکنید که ذوب‌آهن در جدول بالا خواهد آمد و من عنوان می کنم تیم ما در پایان فصل جزو ۶-۷ تیم اول قرار خواهد داشت.

مدافع ذوب آهن در مورد جدایی از گهر دورود و پیوستنش در نیم فصل به تیم ذوب‌‌آهن، خاطر نشان کرد: وقتی مهدی تارتار به گهر دورود رفت به همین خاطر من هم به این تیم پیوستم. بعد از جدایی تارتار شرایط همکاری فراهم نبود و در نهایت از گهر جدا شدم و به ذوب‌آهن آمدم. گهر شرایط خوبی نداشت. با توجه به این که من هم از پرسپولیس به این تیم رفته بودم نبودن امکانات برایم بسیار سخت بود. در ذوب آهن زیر نظر فرهاد کاظمی کار می کنم و شرایط بسیار خوب است.

محمد در مورد دربی اصفهان و رویارویی با سپاهان، گفت:‌ بازی بسیار سخت و حساسی است. صددرصد برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم. سپاهان از تیم های خوب فوتبال ایران است. با توجه به شرایطی که داریم تنها به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه هستیم.

وی در مورد شرایط زمین ورزشگاه فولادشهر و اینکه آیا این موضوع روی کیفیت بازی تأثیر نخواهد گذاشت، تصریح کرد: شرایط زمین خیلی خوب نیست اما آنطور هم که خیلی ها می گویند مشکل ندارد. ما تمام تلاشمان را می کنیم فردا بازی زیبایی را هوادارن نظاره کنند و دست پر میدان را ترک کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.