محمود خوراکچی: اجازه مربیگری را به شمسایی نمی دهم

۲۳ام بهمن ،

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: شمسایی فصل آینده با قدرت به لیگ باز می گردد اما در حال حاضر مربیگری انتخاب صحیحی برای وی نیست.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود اینکه شمسایی امسال در لیگ حضور نداشت و در ترکیب تیمی قرار نگرفت اما اطمینان دارم فصل آینده با قدرت هرچه بیشتر به تیم باز می گردد. وحید به عنوان یک بازیکن در لیگ حاضر می گردد زیرا مربیگری برای وی زود است.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران افزود: شکی در استعدادهای وحید ندارم و منظورم از زود بودن، هدر رفتن استعدادهای خود اوست این بازیکن نباید به این زودی به دوران بازی خود خاتمه دهد با این کار توانایی و پتانسیل وی هدر رفته و فوتسال و مردم از حضور وی محروم می گردد. پتانسیل شمسایی در این سن تمام نمی شود او می تواند تا چند سال دیگر در تیم های باشگاهی و ملی به فوتسال کشورمان کمک کند در این برهه از زمان گرفتن پست سرمربیگری سبب تباه شدن استعدادهای وحید می گردد.

خوراکچی اضافه کرد: وحید در تمام کارهای خود با من مشورت می کند به سبب رابطه ای که با هم داریم وی را از انجام این کار منع می کنم و اجازه نمی دهم چنین ظلمی به خود کند پس از تمام شدن دوران فوتسالی اش با گذراندن کلاس های مربیگری می تواند در کادر فنی یک تیم حضور داشته باشد و باقی فوتسالیست ها را هدایت کند اما این موضوع مربوط به سه سال بعد می گردد نه حالا که او در اوج قرار دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.