محمود زارع پور: نوشاد عالمیان از پدیده های رشته پینگ پنگ است

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ‘محمود زارع پور’ در پایان بازی موفق عالمیان در برابر حریف چینی الاصل و استرالیایی خود، افزود: طلسم باختن ما پس از چهار دوره شکسته شد و من این برد را به تمامی علاقه مندان به ورزش و ملت ایران تبریک می گویم.

پینگ پنگ بازی ملی پوش کشورمان عصر شنبه در یک مسابقه تماشایی، حریف استرالیایی خود را با نتیجه چهار بر صفر مغلوب کرد.

وی افزود: عالمیان تا پیش از این بازی، دارای رتبه جهانی ۷۷ بود و فردا باید در مقابل حریفی از هنگ کنگ که رتبه ۳۱ جهانی را در اختیار دارد، بازی کند.

وی اظهار داشت: با توجه به روحیه بالا و توان فنی فوق العاده عالمیان، امیدواریم وی بتواند بر این حریف قدر نیز غلبه کند.

زارع پور در خصوص باخت ‘ندا شهسواری’ به پینگ پنگ باز نیجریه ای در دور اول رقابت های المپیک نیز گفت: خانم شهسواری دارای توانایی های فوق العاده ای است و گرفتن سهمیه در رشته بانوان و ارزش های فنی ایشان قطعا برای ما باعث افتخار است.

وی افزود: ورود به المپیک نیاز به تجربه فراوان دارد و خانم شهسواری با اختلاف ناچیزی بازی خود را واگذار کرد که این مساله با توجه به اولین حضور وی در بازی های المپیک بسیار ارزشمند است.

زارع پور نقش اردوها و شرکت در تورنمنت های بین المللی و بازی های با ارزش داخلی را در موفقیت امروز نوشاد عالمیان بسیار موثر دانست و اعلام کرد: برنامه فدراسیون این است که روند رو به رشد کنونی را ادامه دهیم و برای این کار برنامه ریزی منظمی بر روی سه ملی پوش خودمان در آینده خواهیم داشت.

وی پیش بینی بازی عصر یکشنبه در مقابل حریف هنگ کنگی را سخت دانست و افزود: هر دو حریف از توانایی های منحصر به فردی برخوردار هستند، اما امیدوارم نماینده ما بتواند از این بازی نیز سربلند بیرون بیاید.

اروپام**۱۶۴۷**۳۴۵**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۰۷۵۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.