محمود عباس از تریبون سازمان ملل مظلومیت فلسطین را به جهانیان اعلام کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: فلسطین با درخواست خود در مجمع عمومی فریاد اعتراضش را به گوش جهانیان رسانده و گام به گام خود را به استقلال نزدیک خواهد کرد و همانطور که خداوند وعده داده است پیروی از آن مظلومین است و روزی ملت مظلوم فلسطین از شر تمام جنایتکاران رهایی خواهند یافت.

محمد بهاری در  گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تقاضای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل مبنی بر عضویت این دولت در سازمان ملل گفت: فلسطین نیز حق دارد مثل سایر کشورها، عضو سازمان ملل بوده و از حقوق مساوی با سایر کشورها برخوردار شود چرا که استقلال فلسطین توسط اشغالگری غاصب صهیونیستی از بین رفته است.

وی تصریح کرد: غرب و آمریکا در منطقه به دنبال هم پیمانانی هستند که منافع آن‌ها را تامین کنند، لذا تامین امنیت اسرائیل به عنوان کشوری که برای آمریکا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از اهداف غرب بوده و با قبول درخواست فلسطین منافع خود را در خطر قرار نخواهند داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فلسطین با درخواست خود فریاد اعتراضش را به گوش جهانیان رسانده  و گام به گام خود را به استقلال نزدیک خواهد کرد و همانطور که خداوند وعده داده است پیروی از آن مظلومین است و  روزی ملت مظلوم فلسطین از شر تمامی جنایتکاران رهایی خواهند یافت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.