محمود عباس: تحت فشارهایی هستم که کوه‌ها هم یارای تحمل آن را ندارند

۰۹م آذر ،

AFP4-1.jpeg

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آمادگی کامل خود را برای اعلام کشور فلسطین در سازمان ملل طی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بعد از دیدارهایی که با هیات‌های بین‌المللی، اسلامی و آمریکایی قبل از رفتن به سالن مجمع عمومی سازمان ملل داشت، گفت: جهان امروز شاهد آن خواهد بود که فلسطینی‌ها از شش سال پیش برای اعلام کشورشان با تمامی سازمان‌های سیاسی، امنیتی، خدماتی و اداری آمادگی خود را تکمیل کرده‌اند.

عباس افزود: من تحت فشارهایی در این زمینه هستم که حتی کوه‌ها نیز یارای تحمل این فشارها را ندارند.

وی بر عزم و اراده خود در زمینه گام برداشتن در این راستا و عدم عقب نشینی از آن در برابر دولت آمریکا و اطرافیانش تاکید کرد و گفت: کل جهان امروز شاهد خواهد بود که فلسطینی‌ها کشورشان را تشکیل می‌دهند هر چند که تحت اشغال باشد.

عباس گفت: این حق نسل‌های آینده است که از حاکمیت کشورشان برخوردار باشند و تشکیلات خودگردان فلسطین بر ۲۲ درصد از مساحت فلسطین کنترل خواهد داشت.

وی دربارهٔ تهدیدات اسرائیل علیه خود گفت: من نگران این تهدیدها نیستم و این تهدیدها تنها اراده من را بیشتر می‌کند اگر اسرائیل بخواهد زندگی من را نابود کند می‌تواند چون من زیر اشغال زندگی می‌کنم، مثل تمامی فلسطینی‌ها که داخل سرزمینی اشغال شده می باشند.

محمود عباس تصریح کرد: تمایلی به ایجاد دغدغه بین فلسطینی‌ها ندارم ما صریح حرفمان را زده‌ایم و حرفهایمان را عملی خواهیم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.