محمود کریمی سکوت خود را شکست: مجبور شدم شلیک کنم

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

محمود کریمی در شب حادثه نه تنها بدون خانواده بوده٬ بلکه حسن رعیت٬ یکی از شرکای بابک زنجانی …

در پی انتشار خبر مبنی بر تیراندازی مداح معروف حاج محمود کریمی، به یک خودرو در جریان یک تصادف ، و بازتاب گسترده آن در رسانه ها محمود کریمی توضیحات جدیدی را دربارهٔ این حادثه عنوان کرد.

وی در خصوص چگونگی رخ دادن این اتفاق گفت :شب از نیمه گذشته بود و در اتوبانی خلوت خودروای ایجاد مزاحمت می کرد. به زور مجبورم کردند در کناره اتوبان بایستم. یکدفعه دیدم به سمت خودروی من حمله کردند. مجبور شدم برای حمایت از خودم و سرنشینان خودرو چند تیر شلیک کنم تا اراذل پا به فرار بگذارند. شما بودی چیکار می کردی؟ در خودرویت را باز می گذاشتی و می گفتی: بفرمایید هرکاری که دوست دارید با خانواده ام انجام بدهید؟

گفتنی است براساس گزارش ها محمود کریمی در شب حادثه نه تنها بدون خانواده بوده٬ بلکه حسن رعیت٬ یکی از شرکای بابک زنجانی همراهی اش می کرده است.

پلیس نیز تیراندازی این مداح شناخته شده تهران را تائید کرده و گفته پرونده ای در این خصوص تشکیل شده که آقای کریمی باید پاسخگوی این اقدام باشد.

گفته می شود شاکیان محمود کریمی٬ زوج جوانی هستند که پس از تیراندازی وی به کلانتری مراجعه کرده و علیه وی شکایتی تسلیم مراجع قضایی کرده اند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علی:

    کاملا ادعا آقای کریمی کذب محض هست. همیشه می خواهند مظلوم نمایی کنند مثل اون موضوع که ایشان می فرماید که برای مداحی پول نمی گیرد!!! بازی با کلمات. دقیقا در شب حادثه شلیک آقای کریمی، آقای سردار رادان جانشین رئیس پلیس در شبکه خبر دقیقا این جمله را گفت: که ما به این نتیجه نرسیدیم که که کسانی که مداح معروف به آنها شلیک کرده جز اراذل و اوباش بودند و جز تعریف پلیس از اراذل و اوباش بودند . بعد آقای کریمی مظلوم نمایی می کنند. واقعا متاسف که جوون میروند پای منبر مداحی این آقا فکر هم می کنند که حتما امام حسین خوشحال میشه.

  2. موسی:

    واقعا براتون متاسفم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.