محموله میلیاردی که هرگز به مقصد نرسید

۳۰ آبان ،

معاون اطلاعات فرماندهی دریابانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف یک فروند موتولنج حامل سه میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای این استان خبر داد.

 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ”حیدر رستگار” معاون اطلاعات فرماندهی دریابانی استان بوشهر با اشاره به اینکه نیروهای اطلاعاتی این فرماندهی با اشرافیت کامل بر مرزهای استان، هرگونه تحرک مشکوک را زیر نظر دارند، افزود: ماموران فرماندهی دریابانی استان بوشهر در حین کنترل مرزهای آبی کشور به یک فروند شناور باری که حامل مقادیر قابل توجهی کالا بود مشکوک و اقدام به توقیف شناور کردند.
 
وی اضافه کرد: در بررسی های انجام شده دریابانان دریافتند، موتورلنج، حامل کالای قاچاق می باشد که با توجه به شواهد موجود، بلافاصله به مقر انتقال داده شد.
 
سرهنگ”رستگار” افزود: در بازرسی از شناور توقیفی مقدار چهارهزار و ۶۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی، ۱۴هزار و ۲۰۰ دستگاه لوازم صوتی- تصویری و الکتریکی، بیش از یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم انواع پوشاک و … که در بارنامه شناور قید نشده بود، کشف و ضبط و به انبار گمرکات انتقال داده شد. رستگار ارزش محموله توقیفی را ۳ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: در این رابطه ۶ نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.