محورهای شمالی کشور پر ترافیک است

۰۲م آذر ،

محورهای شمالی کشور پر ترافیک است

عصر خودرو : مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد طبق تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، درحال حاضر به جزء محورهای منتهی به شمال کشور، ترافیک در اکثر محورهای ارتباطی کشور به صورت عادی و روان است.

به نقل از مرکز مدیریت راههای کشور، همچنین محور فرعی شمشک به دیزین واقع در استان های البرز و تهران به سبب بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط در ۷۵۰ محور مواصلاتی کشور در ۲۴ ساعت قبل، مجموع کل تردد ثبت شده طی ۲۴ ساعت قبل چهار میلیون و ۹۸۵ هزار و ۲۳۶ وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل ۱۸ درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
طبق این گزارش، طی این مدت، سهم وسایل نقلیه سنگین از کل وسایل نقلیه عبوری در محورهای ارتباطی کشور ۱۹ درصد بوده است.
ساعات اوج تردد طی ۲۴ ساعت قبل بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ بوده که با آگاهی از این موضوع هموطنان می توانند ساعات مناسبتری را برای سفر خود انتخاب کنند.
همچنین محورهای آزاد راه کرج – تهران، بزرگراه قائمشهر – ساری، آزادراه کرج – قزوین، بزرگراه بابل – امل و آزادراه تهران – قم به ترتیب دارای بیشترین میزان تردد طی ۲۴ ساعت قبل بود.
همچنین محور کرمانشاه – خسروی (کمربند شرقی شهر کرمانشاه) حدفاصل کیلومتر ۱۲ تا ۱۳ به منظور اجرای پروژه زیرسازی راه آهن غرب از ۲۸ آبان ماه تا ۲۸ ادرماه به مدت یک ماه بین ساعات ۱۱ تا ۱۴ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مسدود است و در زمان انسداد هدایت ترافیک عبوری به محور کمربندی غربی شهر کرمانشاه به عنوان مسیر جایگزین انجام می گردد.
آزادراه ساوه – همدان (محدوده گوریجان) در استان همدان در کیلومتر ۵۵ به سبب احداث زیرگذر و تکمیل تقاطع غیرهمسطح از تاریخ ۲۳ آبان ماه تا ۲۳ آذرماه جاری به مدت یک ماه مسدود است که مسیر جایگزین محور همدان – فامنین – ساوه در نظر گرفته شده است.

پنجشنبه ۲ آذر   ۱۵:۷

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.