محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌ترین جاده برای تردد مسافران

۱۹خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از ایسنا، حسین رحمت پور گفت: در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) به منظور ارایه خدمات بیشتر به زائرین حرم مطهرامام(ره) و مسافران عبوری، ۱۷ راهدارخانه و پایگاه راهداری این استان در آمادگی کامل به سر می بردند.

وی افزود: عبورکاروان های زائرین به صورت جمعی و انفرادی از استان های شمالی و غربی کشور بخش عظیمی از این ترددها را تشکیل می داد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: امسال ۱۴۷ نیروی راهداری این استان در قالب گروه های ثابت و سیار به صورت گشت های ویژه در تمام محورهای مواصلاتی استان فعال شده است که تا فردا نیز به فعالیت ادامه خواهند داد.

رحمت پور تصریح کرد: به منظور رفاه حال کاروان های زائرین برای تردد در محورهای مواصلاتی استان، تابلوهای اطلاعاتی جهت راهنمای زائرین حرم مطهر، لکه گیری تمامی محورهای حوزه استحفاظی و پاکسازی حاشیه راه جهت تردد ایمن زائران و نصب و بازسازی گاردریلهای مسیر اتوبان های منتهی به حرم انجام شد.

وی گفت: خوشبختانه امسال با توجه به همکاری بسیار خوب ستاد ارتحال امام(ره) با راهداری شاهد ارائه خدمات بسیار مطلوبی به زائران و مسافران بودیم.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.