محور شمشک – دیزین همچنان مسدود است

۸فروردین ۱۳،

ˈمجید صباغ زادهˈ روز پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس ملاحظات تصاویر زنده دوربین های نظارتی مرکز مدیریت راه های استان تهران و گزارش های دریافتی از سایر اداره های راه وشهرسازی تابعه استان تهران، تمام محورهای مواصلاتی به جز محور فرعی شمشک – دیزی باز است.

وی گفت: اکنون ترافیک آزاد راه تهران- قم و روان و در محورهراز محدوده مشاء تا گالری امام زاده هاشم به صورت مقطعی سنگین و در آزادراه تهران – کرج نیمه سنگین و روان ملاحظه می گردد و بقیه محورهای ارتباطی از ترافیکی عادی و روان برخوردار می باشند.

صباغ زاده افزود: برابر اطلاعات دریافتی از ۲۴ دستگاه ترافیک شمار فعال برخط (آنلاین) در ۲۴ ساعت قبل تعداد ۵۰۰هزار و ۳۲۱ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تهران تردد داشتند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بود و بیشترین تردد با ۱۱۷ هزار و ۴۳۰ وسیله نقلیه مربوط به آزادراه تهران- کرج تعلق داشت.

صباغ زاده دربارهٔ بیشترین و کمترین ساعات تردد اظهار کرد: اوج تردد در شبانه روز قبل بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج بامداد صورت گرفت.

وی گفت: میانگین سرعت وسایل نقلیه در مسیرهای مواصلاتی استان تهران در ۲۴ ساعت قبل ۸۳ کیلومتر در ساعت بود.

صباغ زاده با اشاره به اوج ترافیکی در آزاد راه های مختلف در حوزه استحفاظی استان تهران گفت: در آزاد راه کرج-تهران بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ با تعداد هفت هزار و ۵۹۳ دستگاه وسیله نقلیه و آزاد راه تهران- کرج بین ساعات ۱۵ تا ۱۶ با هشت هزار و ۶۱ دستگاه وسیله نقلیه بود.

وی همچنین افزود: بیشترین زمان ترافیکی آزاد راه تهران- قم بین ساعات ۱۱ تا ۱۲ چهار هزار و ۱۰۷ دستگاه وسیله نقلیه، آزاد راه قم – تهران بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ با سه هزار و ۵۱۳ دستگاه وسیله نقلیه است.

صباغ زاده در مورد اوج ترافیکی محور تهران – قم اظهار کرد: آزاد راه تهران – ساوه بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ با دو هزار و ۲۷۷ وسیله نقلیه، آزاد راه ساوه – تهران بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ با ۲ هزار و ۴۱۱ دستگاه وسیله نقلیه است.

وی ادامه داد: محور رودهن – دماوند نیزبین ساعات ۱۱ تا ۱۲ با یک هزار و ۸۳۷ وسیله نقلیه و محور دماوند – رودهن بین ساعات ۲۱ تا ۲۲ با یک هزار و ۱۶۰ وسیله نقلیه در اوج ترافیکی قرار داشتند.

سرپرست مدیریت راهداری استان تهران در مورد وضعیت جوی جاده ها در ۲۴ ساعات آینده افزود: برابر اطلاعات هواشناسی در شبانه روز آینده آسمان استان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر پیش بینی می گردد.

به گفته وی ساعت ۱۰:۳۵ روز قبل در محور فیروزکوه – تهران یک اتفاق واژگونی سواری پراید رخ داد که منجر به مجروح شدن ۴ نفر شد.

محدودیت ها و ممنوعیت های ترددی اعلام شده از سوی پلیس راهور و اداره کل راه وشهرسازی استان تهران ویژه ایام نوروزی همچنان برقرار است.

تهرام/۱۶۹۹/۱۵۵۶/

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.