محور کندوان بازگشایی شد

۲۷م آذر ،

محور کندوان که به سبب ریزش سنگ مسدود شده بود، با همکاری نیروهای راهداری ساعت ۱۵ امروز بازگشایی شد. محور کندوان ، نرسیده به منطقه هفت برادران از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز به سبب ریزش بخشی از سقف تونل شماره یک معروف به تونل سه قلو مسدود شده بود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس از بازگشایی محور کندوان ( چالوس – کرج) در استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایرنا، مازندران دارای بیش از ۱۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است و کندوان ، هراز و فیروزکوه سه محور ارتباطی این استان با پایتخت است.

ˈ بابعلی نائیج ˈ روز دوشنبه گفت : محور کندوان که به سبب ریزش سنگ مسدود شده بود ، با همکاری نیروهای راهداری ساعت ۱۵ امروز بازگشایی شد.

وی افزود : محور کندوان ، نرسیده به منطقه هفت برادران از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز به سبب ریزش بخشی از سقف تونل شماره یک معروف به تونل سه قلو مسدود شده بود.

نائیج از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواست تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ، به پیشنهاد های ایمنی ماموران پلیس راه نیز توجه کنند.

راههای ارتباطی استان مازندران با استانهای جنوبی به ویژه استان تهران باید از رشته کوه های البرز بگذرد. در بعضی مواقع سال بویژه فصل زمستان با افزایش بارش برف ، ریزش مداوم کوه و سقوط بهمن این محورها باخطر مسدود شدن روبرو می باشند.

اقداماتی برای چهار بانده کردن جاده هراز و نیز جاده فیروزکوه در دست انجام است و یک بزرگراه دیگر از چالوس به سمت تهران در دست ساخت است.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.