محکومیت یک شرور به زندان، شلاق و دیه

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

محکومیت یک شرور به زندان، شلاق و دیه

جوان شروری که به اتهامات اخلال در نظم و آسایش عمومی، تخریب و ایراد ضرب و جرح دستگیر شده بود به تحمل زندان، شلاق، پرداخت جزای نقدی و دیه محکوم شد.

به گزارش خراسان، این جوان که در یکی از شهرهای خراسان رضوی اقدام به ارتکاب جرم کرده بود پس از دستگیری در دادگاه عمومی و جزایی محاکمه شد.

با توجه به اعلام شکایت چند شاکی و همچنین اداره مخابرات، دادگاه با استناد به گزارش ماموران، محتویات پرونده و اقرار متهم، وی را به دلیل تخریب به تحمل یک سال زندان، به اتهام اخلال درنظم عمومی به تحمل یک سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق و پرداخت ۲۰۰هزار ریال جزای نقدی به خاطر فحاشی و همچنین پرداخت دیه در حق یکی از شاکیان پرونده محکوم کرد. رای صادره از سوی دادگاه مورد اعتراض متهم قرار گرفت و این پرونده برای رسیدگی دقیق تر به شعبه ۶ دادگاه تجدیدنظر خراسان رضوی ارسال شد تا این که چند روز قبل جلسه دادگاه تجدیدنظر به ریاست قاضی گیلانی و با حضور مستشاران دادگاه و نماینده دادستان تشکیل و این پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت اما قضات با تجربه این شعبه با استناد به مواد قانونی و محتویات پرونده، اعتراض متهم به رای صادره را وارد ندانستند و آن را تایید کردند.

در رای صادره از سوی دادگاه تجدیدنظر آمده است: محتویات پرونده و گزارش ماموران و اظهارات متهم در دادسرا و دادگاه حکایت از ارتکاب بزه توسط وی را دارد ضمن این که متهم در لایحه اعتراض خود نیز به درگیری اقرار کرده است. از سوی دیگر نیز تعدادی از اهالی محل سکونت متهم شهادت داده اند که وی فردی شرور است بنابراین رای صادره از دادگاه عمومی و جزایی تایید می شود.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالAugust 19, 2012 06:45 AM  تعداد مشاهده: ۱۶

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.